וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום שמיני לשיינא במסלול הסופר ג'י באליפות העולם בסקי אלפיני

מבזקי ספורט: שיינא סיימה את המסלול בזמן של 1:14.92 דקות. מקום הראשון הגיעה גולשת שבדית בזמן של 1:00.91 דקות. רחובות כיכבה באליפות ישראל עד גיל 20 בהיאבקות

שיינא וספי. עמותת ארז,
שיינא וספי/עמותת ארז

שיינא וספי, גולשת הסקי האלפיני מעמותת ארז, סיימה היום את מסלול הסופר ג'יאנט באליפות העולם בסקי אלפיני המתקיימת בספרד במקום השמיני. שיינא סיימה את המסלול בזמן של 1:14.92 דקות. מקום הראשון הגיעה גולשת שבדית בזמן של 1:00.91 דקות. מאמנה של שיינא הוא אריק פיטרסון.

התחרות שהייתה אמורה להתקיים אתמול, נדחתה בשל תנאי מזג אויר קשים. בהמשך השבוע, ככל שיאפשר מזג האויר, מצפות לשיינא שתי תחרויות נוספות.

שיינא בת ה-21, גדלה ביסוד המעלה. רגלה נקטעה כתוצאה מתאונת דרכים קשה שאירעה כשהייתה בת 3. אל הסקי נחשפה לפני כחמש שנים כשהצטרפה לפעילות של עמותת ארז, וכשהבינה שהסקי הוא הרבה יותר מתחביב, החלה להתאמן בארה"ב.

כזכור, השתתפה שיינא במשחקי החורף בבייג'ין 2022 וכמי שגדלה בבית דתי התעקשה להתחרות בחצאית, ולא בקלות הותר לה. בשל קדושת השבת ויתרה אז גם על השתתפות במצעד המשלחות בטקס הפתיחה.

משה פטנה. אריאל צימקינג,
משה פטנה/אריאל צימקינג

בשנים האחרונות ענף ההיאבקות ברחובות מסב לעיר כבוד רב בתחרויות רבות, הן ברמה הארצית והן ברמה הבינלאומית. באליפות ישראל לבוגרים עד גיל 20 בהיאבקות בסגנון יווני-רומי, שהתקיימה ביום שישי האחרון ברחובות, השתתפו 80 מתאבקים מ-21 אגודות היאבקות בארץ. התחרויות התקיימו בחלוקה לתשעה משקלים. את האליפות ניהל המאמן הראשי של מועדון ההיאבקות העירוני רחובות, אריאל צימקינד.

במהלך התחרויות נרשמו הישגים מרשימים לשמונה מתאבקים ממועדון ההיאבקות העירוני רחובות, שפועל בשיתוף פעולה עם אגף הספורט בחברה העירונית: משה פטנה זכה במקום הראשון במשקל של עד 55 ק"ג, יצחק פטנה זכה במקום הראשון במשקל של עד 63 ק"ג, שלום שלמייב זכה במקום הראשון במשקל של עד 67 ק"ג, ניקו ניקולזין זכה במקום הראשון במשקל של עד 82 ק"ג, אליחן נורמוחמדוב דורג במקום השני עד משקל 55 ק"ג, אריאל ססונוב דורג במקום השני עד משקל 67 ק"ג, רפי ישראלוב דורג במקום השני עד משקל 82 קילו ושי גולדברג זכה במקום השלישי במשקל של עד 82 ק"ג.

רחמים מלול, ראש העיר: "אני מברך את הספורטאים האלופים שייצגו את העיר רחובות בכבוד רב. רק לפני כשבועיים ערכנו להם קבלת פנים חגיגית בעירייה, כאות הערכה על כל הישגיהם. נמשיך לתמוך ולקדם את ענפי הספורט ההישגי בעיר, לרבות ענף ההיאבקות".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט בעירייה, רועי שרעבי: "המתאבקים הצעירים מסבים לנו כבוד גדול לעיר. יישר כוח גם למאמן האגדי אריאל צימקינד, על הובלת המתאבקים שלנו לכבוש פסגות".
מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, אייל פרנקל: "החברה העירונית גאה בהישגים של מתאבקים שלנו, אשר ממשיכים לשמור על מיקומה הגבוה של רחובות במפת אליפויות ארציות ועולמיות. עלו והצליחו!".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully