וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בהיסטוריה: כרטיס לבן נשלף במשחק כדורגל

בניצחונה של קבוצת הנשים של בנפיקה של ספורטינג ליסבון נרשם אירוע מיוחד, כאשר השופטת העניקה לצוותים הרפואיים את הכרטיס על הגינות ושיפור הערך האתי הספורטיבי

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

לשליפת כרטיסים צהובים ואדומים במשחק כדורגל אנחנו רגילים - הצהוב מתריע בפני השחקנים על עבירה מסוכנת או אזהרה, בעוד האדום מרחיק את השחקן או המאמן מהמגרש. לכרטיס לבן עדיין לא נחשפנו, עד אתמול (שבת) במשחק בין קבוצות הנשים של בנפיקה לספורטינג ליסבון, בו נעשתה היסטוריה כאשר השופטת קטרינה קאמפוס, שלפה את הכרטיס החדש בפעם הראשונה אי פעם בפורטוגל.

בעבר מישל פלאטיני, שכיהן כנשיא אופ"א, רצה להכניס את הכרטיס הלבן כחלק מענישה של השופט להרחקה זמנית של עשר דקות מהמגרש, זאת על מנת להפחית את "השיגעון של שחקנים אשר תוקפים את השופט ומפריעים לו" במה שתיאר כ"מחלה של הכדורגל העולמי".

צפו באירוע שליפת הכרטיס הלבן הראשון בהיסטוריה

מאז הצעתו של הצרפתי עבר זמן, וכעת הכרטיס הלבן שימש לראשונה לצורך עידוד למשחק הוגן. מעט לפני הירידה למחצית, במשחק בו בנפיקה ניצחה 0:5 את ספורטינג ליסבון ועלתה לשלב הבא בגביע הפורטוגלי, אחד האוהדים ביציע חש ברע, והצוותים הרפואיים של שני המועדונים ניגשו לסייע ביציע. על העזרה הראשונה של רופאי וחובשי הקבוצות, קאמפוס בחרה להעניק כרטיס לבן לשתי הקבוצות לקול מחיאות הכפיים וקריאות העידוד של הקהל באצטדיון. הכרטיס שנשלף הכיר ועודד את המשחק להיות הוגן וזאת, על פי ההתאחדות הפורטוגלית, "על מנת לשפר את הערך האתי בספורט".

במשחק נרשמה היסטוריה נוספת, כאשר בניצחונה של בנפיקה נכחו באצטדיון הביתי 15,032 אוהדים ואוהדות, במה שהפך למשחק כדורגל הנשים בפורטוגל עם הכי הרבה קהל אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully