וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרט? דיווח: "ליאונל מסי לא מעוניין להאריך חוזה בפ.ס.ז'"

טוויסט בעלילה? הארגנטינאי היה קרוב להאריך את חוזהו שמסתיים הקיץ, אך לפי העיתונאי ג'רארד רומרו הוא שינה את דעתו לאחר הזכייה במונדיאל

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

סאגת עתידו של ליאונל מסי בפריז סן ז'רמן ממשיכה לעורר הדים בכדורגל העולמי, ודווקא כשהיה נראה כי אלוף העולם הטרי יאריך את חוזהו בעיר האורות, היום (שני) הגיע הדיווח הדרמטי שיצר טוויסט בעלילה. לפי העיתונאי הקטלאני ג'רארד רומרו, "נכון להיום מסי אינו מעוניין להאריך חוזהו בפ.ס.ז' שמסתיים הקיץ".

לפי דבריו של רומרו, הזכייה במונדיאל בחודש שעברה שינתה את דעתו של מסי, שאכן התכוון להמשיך את ההתקשרות עם האלופה הצרפתית שאליה הצטרף לפני שנה וחצי. הכתב הספרדי הוסיף ואמר כי ברצלונה נמצאת במערכת יחסים טובה עם מסי, משפחתו ופמלייתו אשר עשויה להשפיע הרבה על המהלך הבא של הפרעוש בקריירה.

ליאונל מסי קפטן נבחרת ארגנטינה מניף את גביע העולם, מונדיאל 2022. רויטרס
לאן מועדות פניו של אלוף העולם בקיץ? מסי מניף את גביע העולם/רויטרס

מלבד ברצלונה, אליה הארגנטינאי קושר מיד במעבר אפשרי בקיץ הקרוב, אפשר למצוא גם את אל הילאל מערב הסעודית, אשר מיד עם הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו לאל נאסר, החלה המגעים עם מסי והציעה לו חוזה עתק, גדול אפילו יותר מאשר של הפורטוגלי. גם אינטר מיאמי, הקבוצה בבעלותו של דיוויד בקהאם מה-MLS האמריקאית, מעוניינת בשירותיו של אלוף העולם.

רומרו מציין כי רבים בהנהלת ברצלונה מעוניינים לראות את מסי משתף פעולה פעם אחרונה לפני סיום הקריירה עם עוד שלישייה מרשימה בהתקפה. אחרי שיתופי פעולה עם לואיס סוארס, ניימאר, דויד וייה ועוד רבים במדי הקטלאנים, ז'ואן לאפורטה רוצה לראות את מסי יחד עם רוברט לבנדובסקי, ראפיניה ואנסו פאטי הצעיר בהתקפה של מוליכת הליגה הספרדית. הכתב הוסיף וציין כי מסי "לא רוצה להצטרף למועדון הבא בו יבחר מסיבות כלכליות, אלא מתוך כוונה של הנאה מכדורגל ברמות הגבוהות ולהיות מאושר מכך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ליאונל מסי, ברצלונה חוגג. רויטרס
ישוב למועדון המזוהה איתו מכל? מסי במדי ברצלונה/רויטרס

לפני שהעניינים בין אלופת צרפת למסי יתבהרו, פריז סן ז'רמן תתארח הערב (שני, 21:45, ספורט3) אצל פיי דה קאסל מהליגה השישית במסגרת שמינית גמר הגביע הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully