וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מעדה מול קלן, לייפציג דרסה 1:6 את שאלקה

הקבוצה של מרקו רוזה כבשה רביעייה לפני ההפסקה, רשמה משחק 15 ללא הפסד והתקרבה עד כדי 4 נקודות מהאלופה שהזדקקה לשער שוויון דרמטי (90) של קימיש ב-1:1 של הבווארים. דאבור שותף 45 דק' ב-2:2 של הופנהיים מול שטוטגרט, וולפסבורג פירקה 0:5 את הרטה ברלין

תקציר ליגה גרמנית: באיירן מינכן - קלן 1:1/ספורט1

שבועות עמוסים עוברים על קבוצות הבונדסליגה עם החזרה מפגרת המונדיאל, והערב (שלישי) נפתח המחזור ה-17 עם ארבעה משחקים. לייפציג דרסה את שאלקה והלחיצה את באיירן מינכן שחילצה תיקו מול קלן. מונס דאבור חזר לשחק לראשונה מאז אוקטובר ב-2:2 של הופנהיים מול שטוטגרט, בעוד וולפסבורג פירקה את הרטה ברלין.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן מאוכזב. Alexander Hassenstein, GettyImages
איבוד נקודות קריטי בצמרת. מולר/GettyImages, Alexander Hassenstein

באיירן מינכן - פ.צ. קלן 1:1

המעידה ברד בול ארנה היוותה אובדן נקודות ראשון של אלופת גרמניה אחרי שישה מחזורים ומול הקבוצה שפירקה 1:7 את ורדר ברמן במחזור החולף, הבווארים רשמו משחק שני ברצף ללא ניצחון. על אף שליטה מוחלטת ולחץ אדיר על השער של קלן, האלופה לא הצליחה למצוא את השער במשך 90 דקות. אליאס סחירי דחק מקרוב את היתרון של האורחים כבר בדקה הרביעית אחרי כדור קרן מוצלח. בדקה ה-90 יוזואה קימיש השווה בשער מדהים עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה למשקוף ופנימה בחילוץ נקודה קריטי. עם הניצחון הגדול של לייפציג, השוורים התקרבו לבאיירן המוליכה מרחק ארבע נקודות בלבד עם חצי עונה בדיוק שנשארה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן כובש מול קלן. Alexander Hassenstein, GettyImages
שער שוויון דרמטי ומרהיב. קימיש/GettyImages, Alexander Hassenstein

שאלקה - ר.ב. לייפציג 6:1

הקבוצה של מרקו רוזה השיגה תיקו נגד באיירן וראתה את אוניון ברלין ואיינטרכט פרנקפורט עוקפות אותה במחזור האחרון, אבל הערב רשמה משחק 15 ברציפות ללא הפסד והתקרבה עד כדי 2 נקודות מבאיירן מינכן המוליכה והאלופה הנצחית עם מחצית ראשונה דורסנית. אנדרה סילבה פתח כבר אחרי 7 דקות, בנימין הנריכס הכפיל (15) וממש על סף המחצית סילבה השלים צמד וטימו ורנר קבע 0:4 עוד לפני ההפסקה. קוזוקי היפני צימק זמנית לשאלקה (56), אבל דני אולמו (83) עם צ'יפ יפהפה מעל השוער ויקוב פולסן (89) דאגו לשפר את הפרש השערים של לייפציג ולהבטיח הפסד 12 העונה לעולה החדשה, שנראית כמו היורדת הבטוחה

אנדרה סילבה לייפציג חגיגה. GettyImages
משחק 15 ללא הפסד. שחקני לייפציג חוגגים/GettyImages

הופנהיים - שטוטגרט 2:2

מונס דאבור שותף בשלושה מששת משחקי הידידות שקיימה הופנהיים במהלך פגרת המונדיאל, אבל נשאר על הספסל ב-3:1 מול אוניון ברלין בשבת, ואחרי שאנדריי קרמאריץ' העלה את קבוצתו ליתרון (11) עם סיומת נהדרת, וסרהו גיראסי (45+5) השווה בבעיטה נפלאה, החלוץ עלה במחצית בניסיון לנצח את המשחק. ווטארו אנדו הפך את היתרון של המארחת עם בעיטה לפינה הימנית, והחלוץ הקרואטי של הופנהיים השווה בשער פנטסטי עם בעיטה מושלמת בחלוקת נקודות שלא ניחמה יותר מדי את המארחת. שתי נקודות בלבד מתוך ה-21 האפשריות האחרונות של הופנהיים במשחק ליגה שביעי ברצף ללא ניצחון.

מונס דאבור שחקן הופנהיים. Alex Grimm, GettyImages
הופעה ראשונה מאז אוקטובר בתיקו הדרמטי. דאבור/GettyImages, Alex Grimm

הרטה ברלין - וולפסבורג 5:0

הופעה נהדרת של האורחים בירוק עם חמישייה מדהימה לרשת של הקבוצה מבירת גרמניה העלתה אותם למקום השישי בטבלה. החגיגה החלה עם מתיאס סוונברג שבעט אחרי הגבהה בכדור חופשי, מקסימיליאן ארנולד (31) הכפיל עם בעיטה מושלמת לפינה הימית של אוליבר כריסטנסן בדרך ליתרון כפול. כעבור שלוש דקות ג'ונאס ווינד השלים את השלישי לפני הירידה למחצית ובדקה ה-72 רידל באקו הפציץ את הרביעי, לא לפני שעומאר מרמוש סיים מבצע אישי נהדר ברשת של הרטה עם 0:5 מהדהד. ניצחון חמישי ברצף לוולפסבורג, הפסד שישי בשמונת המשחקים האחרונים של המארחת מברלין.

שחקני וולפסבורג. Martin Rose, GettyImages
חמישייה בניצחון חמישי ברציפות בבונדסליגה. שחקני וולפסבורג חוגגים/GettyImages, Martin Rose

משחקי יום רביעי בגרמניה:

מיינץ - בורוסיה דורטמונד (19:30, ספורט4)
אוגסבורג - מנשנגלדבאך (21:30)
באייר לברקוזן - בוכום (21:30)
פרייבורג - איינטרכט פרנקפורט (21:30, ספורט4)
ורדר ברמן - אוניון ברלין (21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully