וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציציפאס, חצ'אנוב, אזרנקה וריבאקינה עלו לחצי הגמר באוסטרליה

היווני והרוסי השיגו ניצחונות חלקים וישחקו אחד נגד השני על הזכות לעלות לגמר. אזרנקה דרסה את פגולה, ריבאקינה ניצחה את אוסטפנקו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

אחרי שרבים מהמדורגים הרבים הודחו, "טורניר ההפתעות" באליפות אוסטרליה ממשיך להתקדם ולהגיע לשלביו המכריעים, והיום (שלישי) החלו משחקי רבע הגמר. ילנה ריבאקינה ו-ויקטוריה אזרנקה המשיכו להרשים והן קבעו דייט בחצי הגמר. קארן חצ'אנוב ניצח בעצמו ויתבשר בהמשך נגד מי הוא ישחק. תמונת הטופ 4 אצל הגברים והנשים, תושלם ביום רביעי.

תמונת חצי הגמר:

גברים

קארן חצ'אנוב - סטפנוס ציציפאס
אנדריי רובלב - נובאק דג'וקוביץ' - בן שלטון/טומי פול

נשים

ילנה ריבאקינה - ויקטוריה אזרנקה
קרולינה פלישקובה - מאגדה לינט - ארינה סבאלנקה/דונה וקיץ'

קארן חצ'אנוב, אליפות אוסטרליה 2023. רויטרס
ממשיך להיראות מצוין. חצ'אנוב/רויטרס

גברים

קארן חצ'אנוב (רוסיה, 18) - סבסטיאן קורדה (ארה"ב, 29) 6:7 (5), 3:6, 0:3 (קורדה פרש)

ניצחון מרשים לחצ'אנוב, שעשה סוף לריצה המצוינת של קורדה בדרך להישג שיא באוסטרליה: העפלה לחצי הגמר. המדורג 18 בטורניר עלה ל-1:4 מהיר במערכה הראשונה, לפני שהאמריקאי התעשת וחזר. בשובר השוויון הצמוד הייתה ידו של חצ'אנוב על העליונה ובסט השני הוא המשיך במומנטום כדי לנצח 3:6. בשלב הזה קורדה, בנו של טניסאי העבר האגדי פטר קורדה שזכה באוסטרליה ב-1998, התחיל לחוש כאבים ובפיגור 3:0 במערכה השלישית, הוא פרש.

סטפנוס ציציפאס (יוון, 3) - ייז'י להצ'קה (צ'כיה) 3:6, 6:7 (2), 4:6

מסע הקסם של להצ'קה (71 בעולם) נעצר מול היווני הלוהט, שעלה לחצי גמר שלישי ברציפות במלבורן ורביעי בקריירה. הצ'כי אמנם הציג משחק אנרגטי וידע לנצל חלק מהחולשות של היווני, אבל ציציפאס ידע ללחוץ בדיוק ברגעים הנוכחים. שבירה אחת בסט הראשון, התעלות בשובר השוויון בשני, שבירה במשחקון האחרון במשחק וניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ילנה ריבאקינה, אליפות אוסטרליה 2023. רויטרס
ניצחה עוד יריבה שמדורגת מעליה. ריבאקינה/רויטרס

נשים

ילנה ריבאקינה (קזחסטן, 22) - ילנה אוסטפנקו (לטביה, 17) 2:6, 4:6

מי תעצור את ריבאקינה? אלופת ווימבלדון מהשנה שעברה ממשיכה לשבור שיאים אישיים בגרנד סלאם בו היא מעולם לא הצליחה לבלוט לפני כן ואחרי שהדיחה את דניאל קולינס ואיגה שביונטק לפני כן, הלילה הוא ניצחה עוד יריבה שמדורגת מעליה. הקזחית שלטה ללא עוררין בסט הראשון כשגם עיכוב בשל גשם וסגירת הגג, לא עוצרים את המומנטום שלה. אוסטפנקו שיפרה הופעה בסט השני, אבל איבדה ארבע נקודות בשלב קריטי, נשברה בעצמה בהמשך והודחה.

ויקטוריה אזרנקה (בלארוס, 24) - ג'סיקה פגולה (ארה"ב, 3) 4:6, 1:6

10 אחרי שהשלימה זכייה שנייה ברציפות באוסטרליה, אזרנקה רחוקה עכשיו רק ניצחון אחד מהעפלה לקרב על התואר. הבלארוסית פגשה יריבה שנמצאת בכושר מצוין והפסידה רק 18 משחקונים לפני רבע הגמר, אבל דרסה אותה ללא רחמים. אזרנקה שברה את האמריקאית 5 פעמים ואם המערכה הראשונה עוד הייתה צמודה, בשנייה היא סגרה סיפור בתוך 34 דקות בלבד. פגולה הולכת הביתה מאוכזבת מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully