וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מקווה לצרף השבוע את עוז בילו ומגן שמאלי

23.1.2023 / 10:42

שחקן מ.ס. אשדוד אמור להגיע בהשאלה עם אופציית רכישה. בקבוצה מרוצים מה-2:2 בבאר שבע, זלאטנוביץ': "אם נמשיך כך, נגיע לפלייאוף העליון". מחמאות לקארצב, גנדלמן וטוומאסי

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

במכבי נתניה הביעו הבוקר שביעות רצון מהתיקו 2:2 אצל הפועל באר שבע אמש (ראשון). במועדון החמיאו לשחקנים בעיקר על כך שידעו לשים בצד את חגיגות הזכייה בגביע הטוטו וכולם הגיעו דרוכים ומוכנים לאחד ממשחקי החוץ הכי קשים בליגה. "אנחנו שמחים מאוד על התוצאה" אמרו בקבוצה. "זה אמנם רק תיקו, אבל מבחינת היכולת, זאת מכבי נתניה שאנחנו רוצים לראות. רואים את השיפור שהקבוצה עשתה וזה בהחלט אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. יש לנו מבחן אופי אמיתי בשבת נגד נס ציונה, ונרצה לראות את ההמשכיות והשיפור גם שם".

עדן קארצב, עומרי גנדלמן ופטריק טוומאסי קיבלו את מירב המחמאות. קארצב, שהרים מאוד את יכולתו במשחקים האחרונים, מתחיל להזכיר את אותו שחקן רעב ואגרסיבי מהעונה שעברה ובנתניה אומרים שהשיפור שהוא מציג הוא אחת הסיבות לשיפור הכללי בקבוצה. טוומאסי, שהתאושש מפציעה ופתח אמש בהרכב לראשונה מזה חודשים ארוכים בליגה, נתן המון סיבות לאופטימיות כאשר בנוסף לשער שכבש הוא נראה מצוין על הדשא.

בסיום החמיאו בקבוצה למאמן השוערים עופר בסון, שהיה האחראי על תרגיל החוץ שהביא בסופו של דבר לשער השני שכבשה הקבוצה. המאמן רן קוז'וך סימן לגנדלמן, עוד לפני ביצוע כדור החוץ, שהוא רוצה לראות את התרגיל עליו עבדה הקבוצה באימונים והדבר בוצע בצורה מושלמת, עם הורדה בחזה של גנדלמן לאביב אברהם שבישל מצוין בכדור רוחב לאיגור זלטאנוביץ', שכבש את השני.

עדן קארצב, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
נקודה מעודדת. קארצב/ברני ארדוב
איגור זלאטנוביץ', חלוץ מכבי נתניה. ברני ארדוב
מכבי נתניה במגמת שיפור. זלאטנוביץ' חוגג עם קארצב וטוומאסי/ברני ארדוב

בנתניה מאמינים שהשבוע יצליחו להשלים את תוכניות הרכש עם צירוף של מגן שמאלי זר והשלמת העברתו של עוז בילו, שחקנה של מ.ס.אשדוד. על פי מתווה העסקה המסתמנת יעבור בילו בהשאלה עבור כמה עשרות אלפי שקלים, עם אופציית רכישה בסיום העונה.

"זה היה משחק מעניין לצופים, שיחקנו טוב", אמר זלטאנוביץ' בסיום. "במחצית הראשונה שלטנו במשחק אבל ספגנו שני גולים טיפשיים. במחצית השנייה, בעיקר ב-20 הדקות האחרונות, היינו חסרי אנרגיה ונלחצנו לאחור, היה לנו קצת יותר קשה גופנית כי זה היה המשחק השלישי שלנו בשמונה ימים ולבאר שבע היו רק שני משחקים, כי התבטל להם משחק בליגה".

על השיפור ביכולת, הוסיף: "ככה אנחנו צריכים לשחק. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וראו את זה גם בגביע הטוטו וגם הערב. אנחנו מגיעים למצבים ופשוט צריכים להבקיע ולהמשיך ביכולת הזאת בשבת. אני חושב שאם נעשה זאת, נצליח להשיג את היעד שלנו, שהוא להיות בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully