וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שני שחקנים בדרך: סימני השאלה סביב הרכש של בית"ר ירושלים בינואר

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 9:20

לאחר צירוף בורודין והסיכום של תמיר עדי, בבית"ר אופטימיים לגבי צירוף דן ביטון ורוצים גם שחקן התקפה. פלומן בעדיפות נמוכה כרגע. תמונת מצב והשיקולים המקצועיים

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

לאחר שתמיר עדי סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים, השלים למעשה יוסי אבוקסיס צירוף של בלם וקשר כפי שרצה בחלון ההעברות של ינואר, וכעת בבית"ר רוצים לסגור את הקצוות עם שוער ושחקן התקפה. מאמן השוערים משה בן דוד צפה אתמול (ראשון) במספר שוערים זרים והיום או מחר יוחלט אם ולמי להגיש הצעה כספית ולנסות לקדם את המו"מ איתו.

בנוגע לשחקן התקפה, בית"ר כרגע משהה את ההחלטה לגבי פרדי פלומן ומעדיפה במקום אדוארדו גררו שחקן שיכול לשחק גם כחלוץ ולהיות אלטרנטיבה ליון ניקולאסקו. הבעיה הייתה נפתרת אילו מכבי תל אביב הייתה מוכנה לשחרר את דור תורג'מן, אך בשלב הזה אין תשובה חיובית ולכן בבית"ר בודקים אופציות אחרות.

שחקן בית"ר ירושלים אדוארדו גררו. אריאל שלום
מבין את מעמדו. גררו/אריאל שלום
דן ביטון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
העזיבה של גלוך תביא לשינוי במצבו? ביטון/אריאל שלום

בנוגע לצירוף קשר, במועדון מאמינים כי הרצון המשותף של הצוות המקצועי ודן ביטון עצמו יביא לכך שתימצא הנוסחה לצירופו לקבוצה. יחד עם זאת, העזיבה הצפויה של אוסקר גלוך יחד עם העובדה שהפסד למכבי חיפה עשוי לסיים את העונה של מכבי תל אביב עשויים לגרום לשינוי בהחלטת המועדון לשחרר את הקשר.

בנוגע לאביב סולומון, הכל עניין של האפשרויות שיישארו ליוסי אבוקסיס בתקציב, כאשר גם הפועל תל אביב רוצה את המגן. בבית"ר העריכו כי עד לסוף החלון יצורפו למועדון בוודאות עוד שני שחקנים, וייתכן שגם שלושה. אדוארדו גררו, שהפנים את מצבו, מחפש אלטרנטיבות גם בחו"ל ובבית"ר מקווים כי ייגרע מהסגל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully