וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מתפללת לתיקו בבלומפילד: "התיקו יותר כואב מגמר גביע הטוטו"

23.1.2023 / 6:29

הקבוצה מבירת הנגב יודעת שרק חלוקת נקודות במשחק העונה ישאיר אותם במירוץ האליפות, ומבכה את התיקו הביתי עם נתניה: "היינו ראויים ליותר מהמפגשים איתם. איבדנו יותר מדי נקודות בטרנר". ברדה מתכונן לאפשרות שלא יגיע חיזוק: "יש לי קבוצה טובה"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע עשתה לעצמה נזק לא קטן אמש (ראשון) כשלא הצליחה לנצח את מכבי נתניה באצטדיון טרנר. התיקו הנוסף מול מכבי נתניה, אחרי שגם גמר גביע הטוטו הסתיים בתום 90 דקות בתיקו, פגע בסיכויי הקבוצה להיאבק על האליפות וכעת צריכים אליניב ברדה והשחקנים לקוות שמכבי חיפה לא תנצח הערב את מכבי תל אביב בבלומפילד ותגדיל את הפער בצמרת מבאר שבע ל-12 נקודות. "נחזיק אצבעות לתיקו בבלומפילד", אמר אמש שחקן בהפועל באר שבע. "אנחנו רוצים להישאר במירוץ וצריכים תיקו בין מכבי תל אביב למכבי חיפה".

זה לא היה משחק רע של הפועל באר שבע. רחוק מכך. הפתיחה היתה טובה מאוד והקבוצה גם עלתה ליתרון, אבל אז בא לו רפיון הגנתי בולט והקבוצה ספגה פעמיים, כולל שער מכדור חוץ ותרגיל שמצא את הגנת הקבוצה כמסננת. במחצית השנייה זו היתה רק הפועל באר שבע על כר הדשא מבחינה התקפית, אבל היא לא ידעה למצוא את הרשת של איתמר ניצן כאשר השיא היה בהחמצה של איתי שכטר ממצב שהוא היה חייב לעשות ממנו שער ניצחון. "התיקו הזה יותר כואב מההפסד נגדם בגמר גביע הטוטו", אמר אמש אחד השחקנים. "פגשנו פעמיים את מכבי נתניה תוך ארבעה ימים והיינו ראויים ליותר ממה שהשגנו בסופו של דבר".

איתי שכטר, חלוץ הפועל באר שבע. ברני ארדוב
תחושת החמצה. שכטר מתוסכל/ברני ארדוב

זה שוב היה איבוד נקודות בטרנר ובבאר שבע, כבר סופרים חמישה משחקי בית מתחילת העונה בהם לא הצליחה הקבוצה לנצח. מול מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד היא הפסידה בטרנר ומול הפועל חיפה, נס ציונה ואמש מכבי נתניה, סיימה הקבוצה בתיקו. "איבדנו 12 נקודות יקרות בטרנר בעשרה משחקי בית. זה יותר מדי", אמרו אמש בקבוצה.

המאמן אליניב ברדה התייחס אמש במסיבת העיתונאים לעניין החיזוק שלא מגיע עד כה בחלון הזה ואמר: "די נמאס לי לדבר על זה. אני יודע שההנהלה שלנו עובדת מאוד קשה כדי לחזק את הקבוצה. אני כבר באמת מעדיף לא להגיב. יש פה הנהלה תומכת ורצון אדיר. הבעלים הכניסה יד עמוק לכיס בהרבה תקופות. כל המאמצים ייעשו ואם זה יקרה אשמח ואם לא, נמשיך עם הסגל הזה. יש לנו קבוצה טובה".

עוד בוואלה!

סימני סערה: 2:2 נפלא בין הפועל באר שבע למכבי נתניה

לכתבה המלאה

המחזור ה-20 בליגת העל

מכבי חיפה - בני ריינה
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
מכבי נתניה - סקציה נס ציונה
בית"ר ירושלים - הפועל חדרה
הפועל חיפה - הפועל באר שבע
בני סכנין - הפועל ירושלים
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully