וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.1: פרונה חתם בסיטי, קיוויור בארסנל, זאניולו מבוקש

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 21:34

הקשר הארגנטינאי בן ה-20 נרכש תמורת 8 מיליון יורו, הבלם הפולני חתם תמורת 25 מיליון יורו. מוריניו אישר שהאיטלקי ביקש לעזוב, זייש עשוי להחליפו. ארסנל בעקבות קשר יובנטוס, צ'לסי עוד לא ויתרה על פרננדס וסימנה רכש נוסף, ריאל העבירה מסר לאמבפה, קיין יאריך חוזה?

תקציר: ספציה - רומא 2:0/ספורט1

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על החתמתו של הקשר הארגנטינאי הצעיר מקסימו פרונה, מוולס סארספילד. סכום ההעברה, לפי דיווחים: 8 מיליון יורו. הקשר בן ה-20 רשם 15 משחקי ליגה עבור קבוצתו והופעה אחת בנבחרת ארגנטינה הצעירה.

* ארסנל הודיעה על רכישתו של יאקוב קיוויור מספציה האיטלקית. הבלם הפולני הצטרף בתמורה ל-25 מיליון יורו וחתם עד 2028.

* סאות'המפטון החזירה לשורותיה מאסטון וילה את הבלם המושאל יאן בדנארק. הפולני הושאל בקיץ לעונה שלמה, אך הקדושים החליטו להשיבו כבר עכשיו כדי "להוסיף עומק וניסיון לסגל עד לסיום העונה".

* ג'ירונה הודיעה על החתמתו של בלם נבחרת פרו, אלכסנדר קאיינס, ששיחק בשש השנים האחרונות בניו יורק סיטי FC מה-MLS.

* ריינג'רס הסקוטית החתימה את קשר נוריץ', טוד קאנטוול.

שמועות

* ה"גארדיאן" ו"פוטבול לונדון" האנגלים מיישרים קו: צ'לסי צפויה לחדש את המגעים עם בנפיקה ותגיש הצעה נוספת על אנסו פרננדס לפני סגירת חלון ההעברות.

* דיווח באנגליה: טוטנהאם פתחה במו"מ עם הארי קיין לגבי חוזה חדש. חלוץ נבחרת אנגליה פתוח לחתום על חוזה כזה למרות הביקוש, כאשר חוזהו הנוכחי יפוג ב-2024.

* האם ניקולו זאניולו בדרך לקבוצה חדשה? האיטלקי בן ה-23 ביקש לעזוב את רומא, ידיעה שהמאמן ז'וזה מוריניו אישר. עם זאת, "המיוחד" טען שהוא יעזוב רק אם תוגש הצעה "טובה" שמוערכת סביב 3 מיליון יורו. טוטנהאם נחשבת למועמדת המובילה לצרפו, אך ספק אם תגיש הצעה בגובה תג המחיר שהציבו הרומאים וייתכן שתציע בתמורה את בריאן חיל בנוסף לכסף. בנוסף, באיטליה דווח כי מילאן עשויה להגישה בקרוב הצעה עבור האיטלקי.

* אם וכאשר זאניולו יעזוב, מי שמועמד להחליפו ברומא הוא חכים זייש מצ'לסי, זאת על אף ששכרו הגבוה מהווה בינתיים מכשול.

* לאחר שסירב להארכת חוזה באינטר, מילאן שקריניאר עשוי לעזוב את הנראזורי כבר בחודש ינואר תמורת 20 מיליון יורו לפריז סן ז'רמן. זוכת הסופרקאפ האיטלקי מעדיפה למכור את הבלם הסלובקי תמורת סכום נמוך יחסית, אך לא לאבד אותו בחינם בקיץ.

* צ'לסי לא עוצרת במסע הרכש, ולפי ה"טלגרף" היא מתכוונת להגיש הצעה על המגן הימני הצעיר של ליון, מאלו גוסטו.

* ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי דווח כי ארסנל מעוניינת בווסטון מקני מיובנטוס. הביאנקונרי יהיו מוכנים למכור את האמריקאי בסכום הנע בין 20 ל-25 מיליון יורו, לצד בונוסים.

* סביליה קרובה לצרף את קשרה של ליון, ג'ף ריינה אדלאיד. הצרפתי יגיע בהשאלה עם אופציית רכישה בסך 12 מיליון יורו.

שחקן רומא ניקולו זאניולו. מאור אלקסלסי
בדרך לטוטנהאם? זאניולו/מאור אלקסלסי

* אברטון סירבה להצעה מאל נאסר, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, על שוער המשנה שלה אסמיר בגוביץ'.

* ולנסיה מעוניינת לצרף את הקשר הדני של בורנמות', פיליפ בילינג, אך טרם פנתה רשמית.

* ריאל מדריד כבר לא מחכה לקיליאן אמבפה. ב"מארקה" פורסם שהבלאנקוס לא מתכוונים לנסות הקיץ לצרף את הכוכב הצרפתי, אלא אם יכריז בקולו על רצונו לעזוב את פריז סן ז'רמן ולעבור לבירת ספרד. יתרה מכך, נכתב כי הבלאנקוס לא פנו לאמבפה ולנציגיו מאז שהחליט להאריך חוזה.

* כריס סמולינג מסיים את חוזהו ברומא תום העונה ומי שמקווה לצרפו ללא תמורה בקיץ היא אינטר שעל פי הדיווחים פנתה לנציגיו. גם יובנטוס התעניינה בשירותיו של הבלם האנגלי.

* החלוץ הקנדי קייל לארין הצטרף רק בקיץ לקלאב ברוז' וכבש שער אחד בלבד במדיה, אבל אחרי המונדיאל בקטאר בו בלט הוא בדרכו לוויאדוליד, קבוצתו של שון וייסמן שעשוי לעזוב בימים הקרובים. ויאדוליד תצרף אותו בהשאלה עם חובת רכישה, אחרי שלארין העדיף אותה על פני קאדיס ופאוק סלוניקי שפנו אליו גם כן.

* היהלום הסרבי הצעיר איבן איליץ' בן ה-21, שוורונה רכשה ממנצ'סטר סיטי לפני שנה וחצי תמורת כ-7.5 מיליון יורו, צפוי לחתום עד 2028 במארסיי, שתשלם עבורו 15 מיליון יורו.

* אברטון תכריז היום על צירוף ארנוט דנג'ומה, שיצטרף מוויאריאל בהשאלה עד תום העונה וינסה לסייע לה להישאר בפרמיירליג. ההולנדי חוזר לאנגליה כשנה וחצי מאז נפרד מבורנמות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully