וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה מאוכזב: "אסור לספוג ככה". קוז'וך: "עניינים יצאו משליטה"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-2:2: "כואב שלא ניצחנו". מאמן נתניה ביקש: "דברו על כדורגל", קארצב חשף שעשה סולחה עם שאפי

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

מכבי נתניה עשתה זאת שוב. בפעם השנייה תוך ארבעה ימים, הקבוצה מעיר היהלומים סיבכה את הפועל באר שבע לאחר שסחטה הערב (ראשון) 2:2 באצטדיון טרנר. רק בשבוע שעבר נתניה מנעה מבאר שבע זכייה בגביע הטוטו, והערב היא אולי דחקה אותה מחוץ למירוץ האליפות. פטריק טוומאסי (17) ואיגור זלאטנוביץ' (39) כבשו לנתניה, רותם חטואל (6) ושגיב יחזקאל (45+3) מצאו את הרשת לבאר שבע, אבל חלוקת הנקודות עושה שירות רע לקבוצה מבירת הנגב, שנותרה במרחק של תשע נקודות ממכבי חיפה שבפסגה.

"אני פחות מרוצה. 20 הדקות הראשונות היו הכי טובות שלנו השנה, אבל לצערי ספגנו וזה שינה את המשחק",ניתח אליניב ברדה בסיום. "בכדורגל מותר לספוג, אבל לא כמו שספגנו היום. הצלחנו לחזור למשחק, בחצי השני שלטנו אבל לא השכלנו להבקיע במצבים שהגענו אליהם. היום השיטה שלנו עבדה פחות טוב, ולכן גם שינינו".

על היריבות עם נתניה: "אני רוצה לשחק בכל משחק. הקהל היום היה כמו בימי האליפות, אבל הכי כואב לי שלא ניצחנו. הפועל חיפה במומנטום ויהיה לנו קשה מולם".

שגיב יחזקאל שבישל וכבש אמר בסיום: "שערים ובישולים הם בונוס בשבילי. באנו כדי לנצח והתחלנו טוב את המשחק עם שער, אבל המשחק לא הלך לנו כמו שרצינו. קיבלנו גול, נקלענו לפיגור וזה לא משהו שרצינו שיקרה. הפער מהמקום הראשון? אני לא חושב שזה נגמר. אנחנו צריכים לנצח כל משחק ומסתכלים רק על עצמנו כדי לשמח את הקהל שלנו".

על המעבר מהקישור לעמדת המגן: "אני שמח שאני כובש ומבשל, אבל עוד פעם, אנחנו צריכים לנצח כדי שזה יעזור. זה שינוי שכרגע אני מקבל אותו טוב".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם עוזרו מאור מליקסון. ברני ארדוב
לא יכול להיות מרוצה. ברדה/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך סיכם: "היה משחק טוב של שתי קבוצות שבאו לשחק כדורגל, הקהל היה מדהים. האם אנחנו מאוכזבים? יכולנו לקבל כמו שיכולנו לתת את השלישי. בסוף זו תוצאה טובה עבורנו. השבוע דיברנו שאנחנו צריכים לבוא יותר רגועים, כי הרוחות להטו ואני לא כל כך מבין על מה. לא היינו ברוטליים בגמר גביע הטוטו, אבל העניינים יצאו משליטה. השיח צריך להיות יותר קשור לכדורגל, ופחות בשופטים".

קוז'וך הוסיף: "יש תהליך חיובי שקורה אצלנו, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, אבל בשבוע הבא יהיה משחק שונה לחלוטין, וצריך להתכונן אליו אחרת".

עדן קארצב אמר בסיום על יחסיו עם שאפי והקללות מהיציעים: "אנחנו ניסינו להוציא את המיטב אחרי גביע הטוטו, שהזכייה בו עבורנו זה הישג לכל דבר. בכדורגל יש אמוציות והכל בסדר, אבל כולנו מכבדים אחד את השני, דיברנו לפני המשחק והמשכנו הלאה, זה חלק מהמקצוע. אני לא מתעסק בזה, גם אם זה לא נעים לשמוע - לא התרגשתי יותר מדי".

על היכולת אמר קארצב: "לא הפסדנו פה, זה קודם כל. לקחנו נקודה מאוד חשובה. מבחינתו מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב אלה קבוצות בליגה אחרת וזה טוב שאנחנו צוברים ביטחון ממשחק למשחק, אפשר היה לראות איך שיחקנו היום במשחק חוץ מול אלפי צופים. יש כאן חבר'ה כישרוניים וקבוצה נפלאה, אנחנו באמת מאמינים אחד בשני. המטרה שלנו היא לסיים את העונה בפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"תהליך חיובי". קוז'וך מרוצה מהנקודה בטרנר/ברני ארדוב

המחזור יינעל מחר (שני) עם משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. ניצחון של הירוקים ירחיק אותם עוד יותר מבאר שבע, ומהצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully