וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא הייתה ספורטאית יפהפייה ומפורסמת. מאז שחשפה שהיא בתולה "נהרסו לה החיים"

23.1.2023 / 0:07

לולו ג'ונס חושפת שאיבדה תקווה למצוא זוגיות ולהקים משפחה אחרי שעברה התעללויות והשפלות פומביות בעקבות הווידוי שלה שהיא נוצרייה דתייה שמחכה ל"אחד" ושומרת על בתוליה: "טעות חיי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.1/ספורט1

על המסלול לולו ג'ונס הייתה סמל להצלחה ונחישות ונראתה תמיד נוצצת וזוהרת, על אף שמעולם לא זתה במדליה אולימפית. למרות נסיבות חייה הקשות, היא הפכה לאצנית מפורסמת, זכתה בתארים רבים ולתהילה בעולם - אבל מתברר שלכל אורך חייה היו לה בעיות בזוגיות וקשיים למצוא בן זוג, בין השאר בעקבות הכרזתה הפומבית על כך שהיא בתולה.

ג'ונס הייתה אחת מרצות המשוכות ההישגיות ביותר בעולם. היא אומנם לא זכתה במדליה אולימפית למרות שהשתתפה בלונדון ובבייג'ינג (באחת מהן כבר הוליכה בגמר, אבל מעדה לפני הסיום מהמשוכה), אבל זכתה בשלוש מדליות זהב באליפויות עולם (היא מכנה את עצמה כ"הצ'ארלס בארקלי של האתלטיקה"). לאורך הקריירה המרשימה שלה, שנמשכה עשרות שנים, הספורטאית הנוצרית האדוקה, כיום בת 40, הייתה מאוד פתוחה לגבי החלטתה לחכות לנישואים כדי לקיים יחסי מין - וכעת היא תוהה האם הכנות שלה בנושא הרסה את סיכוייה למצוא את האחד.

האצנית האמריקאית לולו ג'ונס. רויטרס
הייתה קרובה למדליה אולימפית, והתרסקה ברגע האחרון. ג'ונס/רויטרס
האתלטית האמריקאית לולו ג'ונס בתחרויות גרנד פרי. GettyImages
"שינה את חייה". ג'ונס/GettyImages

ג'ונס, שגם עברה מאתלטיקה למירוצי מזחלות על קרח, חשפה לראשונה שהיא בתולה ב-2012, ממש לפני שיצאה ללונדון לסיבוב השני שלה באולימפיאדה, והסבירה אז בראיון שהיא רוצה לשמור על עצמה כ"מתנה" לבעלה.

מאז היא בילתה למעלה מעשור בניסיון למצוא בן זוג וסבלה משברונות לב רבים בדרך. לאחרונה, היא אף חשפה שבשנים האחרונות ספגה איומים משלושה גברים שונים שעקבו אחריה, איימו עליה ופגעו בביטחונה האישי שלה ושל חבריה ואף "שינה את חייה".

כשדיברה לראשונה על ההחלטה לשמור על בתוליה, הסבירה זאת ואמרה שהחלטתה נובעת מאמונתה הדתית החזקה, כמו גם מההשפעה שהייתה למערכת היחסים הסוערת של הוריה עליה - הם מעולם לא נישאו, הביאו לעולם חמישה ילדים משותפים ונפרדו בפרידה קשה בצעירותה, שכתוצאה ממנה בילתה את רוב ילדותה בחיי בעוני עם אמה החד הורית.

עוד בוואלה!

מתי יבוא המזל של הבתולה?

לכתבה המלאה

לדבריה, ההחשיפה שלה שהיא בתולה לא רק הרחיקה ממנה גברים והקשתה עליה - היא גם פירטה איך ספגה הקנטות ושיימינג ציבורי - רק בגלל שהחליטה להימנע מקיום יחסי מין לפני הנישואין. היא מספרת שמכנים אותה "זקנה בלויה" ושהיא חייבת כבר "להתחיל לתת".

כעת היא מספרת שכבר ויתרה על התקוה למצוא אהבה ובן זוג, אבל עדיין נחושה להקים משפחה - ולכן החלה בתהליך הפריה חוץ גופית על ידי הקפאת ביציות בשנה שעברה. לדבריה, "למצוא בן זוג דה דבר קשה יותר מלהגיע לאולימפיאדה", ואף טוענת שלא מעט גברים הבטיחו לה ש"קיום יחסי מין ישפר את היכולות האתלטיות שלה".

"כשהייתי בת 22, 24, זה היה חמוד", היא סיפרה, "אבל בגיל 24 עד 29, זה לא חמוד. שופטים אותך המון, הרבה בחורים לא יחזירו לך טלפונים אחרי שהם יגלו את זה". בדברים שאמרה הודתה שהפתיחות שלה לגבי היותה בתולה הייתה "טעות" ש"הרגה" את חיי הדייטים שלה. 'לפני כן לפחות הייתה לי הזדמנות, היה לי סיכוי, אחרי זה זה כבר היה גמור", אמרה, מאחר שכולם ידעו מראש את ה"סוד" שלה וההחלטה שלה.

"קשה לצאת לדייט. זה תמיד אותו סיפור, אתה כל הזמן צריך להתפשר... בחור אחד הוא נוצרי ואחד לא. בחור אחד הוא מכור לעבודה והשני חסר מוטיבציה. אני נקרעת בין אישיות או אופי. מראה או מוסר. לעזאזל, אני מפסידה את שנת הפוריות האחרונה בחיי, לפני שהפנים שלי יימסו...

"הלילה חסמתי את הבחור שדיברתי איתו במשך שמונה חודשים. הלב שלי פשוט לא יכול היה לסבול את זה יותר", כתבה באינסטגרם.

בפוסט המשך לולו דיברה עוד על הלחץ העצום שהיא מרגישה וכתבה: להיות אישה זה קשה. אנחנו מאוד מודעים ל"שעון הביולוגי" שלנו מתקתק... הייתי בדייטים עם בחורים ששואלים אותי אם אני יכולה בכלל להביא ילדים בגילי, כאילו שהערך שלי הוא רק אם אוכל לספק להם ילד יום אחד. למען ההגינות, אי אפשר לדעת.

"הקניטו אותי, ביישו אותי, ביקרו אותי, אמרו לי לאמץ במקום להיכנס להיריון, טרולים מגעילים מהאינטרנט כינו אותי מיובשת ועקרה... אף אחד לא צריך להתבייש על זה שלקח את הזמן כדי להבין מיהו בן זוגו לחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully