וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי מונה למאמן הפועל חדרה: "שמחים שחזר ולקח את המושכות"

22.1.2023 / 19:52

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן שהתפטר מקרית שמונה בחודש שעבר, שב לקדנציה נוספת: "חתם עד סוף העונה. נישאר בליגה והכל יהיה בסדר", אישר אורן גולן ב-103FM

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

הפועל חדרה החזירה היום (ראשון) את מנחם קורצקי, שחתם כמאמן הקבוצה עד תום העונה הנוכחית. קורצקי, שעל מועמדותו פורסם אמש בוואלה! ספורט, מחליף על הקווים את אסף נימני שהתפטר הבוקר בעקבות רצף של 10 משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, מתוכם תשעה בליגת העל.

קורצקי בן ה-48 בעצם שב לקבוצה שאותה עזב רק בשנה שעברה, לאחר שפתח את העונה כמאמן עירוני קרית שמונה והתפטר ממנה לפני כחודש, בתום 14 מחזורים, אחרי 13 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון וכשהקבוצה במקום האחרון. המשימה שלו תהיה בדיוק זו שהייתה לקודמו בתפקיד: להשאיר את הפועל חדרה בליגה. כרגע, הפער בין הקבוצה לקו האדום עומד על חמש נקודות.

מאמן עירוני קרית שמונה מנחם קורצקי. קובי אליהו
חזר לחדרה בחוזה עד סוף העונה. קורצקי/קובי אליהו

חדרה רשמית עוד לא הכריזה על מינויו של קורצקי, אך אורן גולן, המנהל המקצועי של הקבוצה, נשאל עד מתי המאמן חתם במועדון ובכך אישר ב-103FM את חזרתו: "עד סוף העונה. קורצקי עשה שנתיים יפות. אנחנו מאוד שמחים שהוא חזר ולקח את המושכות. בואו נישאר בליגה והכל יהיה בסדר".

גולן גם נשאל על נימני שהתפטר ואמר: "אסף עשה בהפועל חדרה עבודה טובה מאוד, מגיעות לו כל המחמאות. ארבע נקודות מ־24 זה קצב של ירידת ליגה. עשינו המון נקודות בהתחלה, זה היה נראה טוב בקצב הצבירה, זה לא היה נראה טוב בכדורגל שהצגנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

על שינויים אפשריים בסגל: "בחלון הזה אנחנו הבאנו את נחמני וברסקי, שעושה עבודה נהדרת. הפועל חיפה לקחה צעד אחורה ולא שחררה את תמיר גלזר על אף שסיכמנו את כל הדברים והכול היה סגור. סיסה יסיים אצלנו את העונה, יעזור לנו בקרבות. אתם רואים איזו ליגה יש, ליגה שוויונית, לא היה דבר כזה. אני לא זוכר בהיסטוריה. אבל זה המצב, זו הליגה. נישאר בליגה כמה שיותר זמן. טוב להיות אופטימי, אין דרך אחרת לשרוד את הכדורגל בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully