וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי התגברה וניצחה את ג'קסונוויל, פילדלפיה רמסה את הג'איינטס

פטריק מהומס נפצע בקרסולו, אבל קנזס סיטי הצליחה בכל זאת לנצח את הג'אגוארס 20:27 ותמתין בגמר ה-AFC למנצחת בין בפאלו לסינסינטי. האיגלס הביסו 7:38

פטריק מהומס. David Eulitt, GettyImages
עכשיו הדאגה היא לגבי גמר ה-AFC. מהומס לאחר הפציעה/GettyImages, David Eulitt

משחקי הגמרים האזוריים ב-NFL יצאו הלילה (בין שבת לראשון) לדרך, כשכבר במשחק הראשון חוותה קנזס סיטי רגעים של חרדה לאחר שפטריק מהומס נפצע בקרסול, אבל התגברה וניצחה את ג'קסונוויל 20:27. היא תמתין בגמר ה-AFC למנצחת בין בפאלו לסינסינטי. במפגש הנוסף הלילה התמודדו פילדלפיה וניו יורק ג'איינטס, כשהאיגלס הביסו ללא רחמים 7:38.

קנזס סיטי - ג'קסונוויל 20:27

הצ'יפס קיוו לחזור משבוע המנוחה אל קרקע נוחה, ולפחות בפתיחה פטריק מהומס סיפק להם אותה, אבל לקראת סיום הרבע הראשון קרתה תקלה חמורה, כשהקוורטרבק תוקל על ידי שני שחקני הגנה של ג'קסונוויל ונפצע בקרסולו. צ'אד הני החליף אותו והוריד את הצ'יפס להפסקה ביתרון 10:17 ומהומס חזר ברבע השלישי כשהוא מדדה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

העניין הוא שגם כשהוא משחק על רגל אחת, באופן הכי מילולי שיש, מהומס יודע לנצח. הניידות שלו נעלמה לחלוטין והוא לא יכול היה לרווח את ההגנה עם משחק ריצה, אבל ברבע הרביעי, ביתרון 17:20, הקוורטרבק הוביל את הצ'יפס עם דרייב מצוין שהסתיים במסירה שלו לידיו של מרקז ואלדז סקנטלינג, שקבע 20:27. בהמשך הצליחה הגנת הצ'יפס למנוע מהג'אגוארס להגיע לאנדזון והשאירה את הניצחון בארוהד.

מהומס סיים עם 195 יארד ושני טאצ'ים, כשמחליפו הזמני צ'אד הני הנדס דרייב מצוין ברבע השני וסיים עם 5 מ-7 וטאצ'דאון. טרבור לורנס רשם 217 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי.

קנזס סיטי תפגוש בגמר החטיבה את בפאלו או את סינסינטי, שיתמודדו ביניהן ביום ראשון. אם הבילס ינצחו, המשחק ייערך באטלנטה, בעקבות הסיכום מראש על כך לאחר הפסקת המשחק בין בפאלו לסינסינטי בשל אירוע הלב של דמאר המלין.

פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס 7:38

האיגלס נפלטו מלוע של תותח במגרשם הביתי כשהם מלאי כוונות. כבר אחרי חמש דקות מסר ג'יילן הרץ לדאלאס גודרט כדי להעלות ל-0:7, הקוורטרבק הוסיף מסירה לדבונטה סמית' כדי לרשת בסוף הרבע עם 0:14, תוצאה שהוכפלה עד להפסקה - 0:28, כשהטאצ'דאון האחרון במחצית גם הוא של הרץ - בריצה. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול. מאט בריידה מניו יורק רץ לאנדזון וקבע 7:28, האיגלס הוסיפו 10 נקודות משלהם ויחכו בגמר ה-NFC למנצחת בין סן פרנסיסקו לדאלאס.

הרץ סיים עם 154 יארד ושני טאצ'ים במסירה ועוד טאצ'דאון על הקרקע, קנת' גיינוול רשם 112 יארד וטאצ'דאון על הקרקע. 135 יארד ואיבוד אווירי לדניאל ג'ונס, שהיה חסר אונים לחלוטין מול הגנת האיגלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully