וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקשר ללברון ג'יימס? ב-NBA תוהים למה הפרשן לא הורחק אחרי המהומה

עודכן לאחרונה: 21.1.2023 / 22:27

שאנון שארפ התעמת עם שחקני ממפיס ואבא של ג'ה מוראנט, לברון הגן עליו והוא נשאר על הפרקט: "תקדים". וגם: האם ממפיס "מדברים יותר מדי"?

תקרית חריגה נרשמה אתמול בלילה (בין שישי לשבת) בלוס אנג'לס במהלך המשחק של הלייקרס מול ממפיס, כאשר פרשן הפוטבול המפורסם ושחקן העבר שאנון שארפ התעמת ביציעים עם שחקני הגריזליס ועם אבא של ג'ה מוראנט, טי מוראנט.

שארפ, בעברו טייט אנד אגדי וכאמור כיום איש טלוויזיה, נראה בוויכוח סוער עם אבא של מוראנט כאשר אנשי אבטחה ואף שופטי המשחק מנסים להפריד ביניהם. שארפ אף התעמת עם דילון ברוקס אחרי טראש טוק הדדי, במשחק שבו הלייקרס בסופו של דבר ניצחו 121:122. במהלך חילופי הדברים מספר שחקנים של ממפיס התקרבו לעבר שארפ, שישב בשורה הראשונה על הפרקט, ונרשמה מהומה לא קטנה.

העימות הסוער על הפרקט

יש לציין שבדרך כאשר יש עימות בין אוהד לבין שחקן, האוהד מורחק באופן אוטומטי - אבל הפעם שארפ נשאר עד סיום המשחק. כאשר ברוקס נשאל בסיום על התקרית הוא ענה: "האם צופה רגיל כמוהו רשאי לחזור לכיסאו אחרי עימות עם שחקן? לא. אסור היה לו לחזור למשחק. אבל אנחנו ב-LA".

שארפ עצמו אמר על התקרית: "הם לא רצו בלאגן. הם מדברים הרבה ועושים סימנים, ואני לא בעניין. זה התחיל עם דילון ברוקס. אמרתי לו שהוא נמוך מדי בשביל לשמור על לברון. הוא אמר לי 'פאק יו'. אמרתי לו 'פאק יו' בחזרה. הוא נצמד אליי ואמר לי 'אתה לא רוצה את הבעיות האלה'. ואז גם ג'ה התקרב והתחיל לדבר, ואז גם אבא שלו הגיע. אבל אני כן רציתי את 'הבעיות' איתם. אל תיתנו לטמבלים האלה לשטות בכם".

למה הוא נשאר?

לברון מביע תמיכה

רבים העריכו שאחת הסיבות שבגינו שארפ לא הורחק מהמגרש זה בגלל שהוא סלב וגם בגלל הקשר הקרוב שלו עם לברון ג'יימס. העיתונאי ביל סימונס למשל צייץ ש"האם נוצר עכשיו תקדים שאנון שארפ חדש בנוגע להתנהגות על הקווים ב-NBA? האם כל דמות טלוויזיונית עכשיו יכולה להיות מעורבת בעימות עם שחקן יריב ולהישאר משחק עד לסיומו? האם טוני קורנהייר יכול עכשיו לעשות דברים כאלה במשחקים של הוויזארדס? אני כבר לא יכול לחכות להודעה של הליגה".

לברון אמר על שארפ: "אני לצד שאנון 365 ימים בשנה, 24/7. אז כן, הוא האיש שלי. הוא תמיד שומר עליי, ואני עליו. הוא יכול להתמודד עם הטובים שבהם, אין ספק".

אגב, בלי קשר לשארפ, זו לא הפעם הראשונה שבה הגריזליס מואשמים בשחצנות יתר ובהתרברבות מיותרת. גם במשחק הקודם לברון התעמת עם שחקנים מהגריזליס, ואמר "קודם תקלעו כמה סלים, אחרי זה תתחילו לדבר". העונה במהלך משחק גם קליי תומפסון חגג עם הווריירס ניצחון על הגריזליס, ואמר בסיום אחרי טראש טוק: "אני לא מבין איך האנשים האלה מדברים על שושלת, כשהם עוד לא עשו כלום". הלילה גם מאמן העבר ג'ורג' קארל צייץ: "שחקני ממפיס מדברים הרבה. אבל דנבר מנצחים הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully