וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "קבלת ההחלטות לא מספיק טובה, אולי השחקנים בלחץ"

מאמן בני סכנין ספר 11 משחקים ללא ניצחון אחרי ה-0:0 מול נס ציונה: "הפציעות שיבשו לנו". דורה: "החסרון של סטויאנוב ובוזגלו הורגש, אנחנו בהתקדמות"

סקציה נס ציונה - בני סכנין 0:0/ספורט1

סקציה נס ציונה ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל, ואף אחת מהן לא הייתה מאוד מרוצה מהנקודה איתה חזרה הביתה. הכתומים שהרבו לאיים על השער פספסו הזדמנות לפתוח פער מהקו האדום, בעוד האורחת שסופרת 11 משחקים ללא ניצחון איבדה את יובל אשכנזי וטאלב טואטחה שנפצעו.

שלומי דורה, מאמן סקציה נס ציונה. אריאל שלום
"הקבוצה בהתקדמות". דורה/אריאל שלום

מאמן נס ציונה שלומי דורה סיכם: "זה מסוג המשחקים שצריך לקחת את הנקודות בהם, בטח בבית, אבל צריכים להיות זהירים לא לספוג ולהפסיד. אנחנו בתהליך התקדמות, להוציא את המשחק מול מכבי חיפה שלא היה כוחות, נגד הפועל תל אביב והערב ההגנה עמדה טוב. יוני סטויאנוב ואלמוג בוזלגו היו אחראים על הרבה שערים בסיבוב הראשון, החסרון שלהם היה משמעותי והוא הורגש. מי שהיה עשה את העבודה והגיע למצבים".

על ניב אנטמן, לא נתן את חולצת ההרכב מאז שהגיע: "ניב עשה עבודה טובה. ידעו פה מתחילת העונה ששני השוערים ברמה שווה. ניב קיבל צ'אנס ולקחו אותו בשתי ידיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קובי רפואה, מאמן בני סכנין. אריאל שלום
השחקנים בלחץ? רפואה/אריאל שלום

קובי רפואה, שאיבד את אשכנזי וטואטחה, התייחס לחילופים: "זה משבש, אבל אלה דברים שוקרים. אנחנו לא רוצים שזה יקרה בתקופה שאנחנו נמצאים בה, אני מאוכזב מהמשחק. קבלת ההחלטות בחלק הקדמי לא מספיק טובה, פס אחרון לא מספיק טוב. אולי זה חוסר ביטחון והשחקנים קצת בלחץ, אבל זו תקופה לא פשוטה. הסגל שלנו לא מספיק גדול, קשה לנו במשחק ההתקפה, מחפשים פתרונות וזה קשה, נצטרך להשתפר".

על חלוץ הרכש דור חוגי, שעדיין לא עבר בבקרה: "לא יודע למה הוא לא עבר, מאמין שיעבור בשבוע הבא. אשכנזי נפצע במשחק הראשון וזה מאכזב. אם היינו מנצחים היינו מדברים אחרת".

גד עמוס, שסיפק מספר הצלות ושמר על שער נקי: "רצינו לחזור עם שלוש נקודות, שמח על השער הנקי ושעזרתי לשמור על הנקודה. יש לנו קהל מדהים שדוחף אותנו, אנחנו 11 משחקים בלי ניצחון והם באים ודוחפים אותנו. מבטיח שיהיה טוב, יש אנשים שעובדים קשה יום ולילה כדי לחזק את הקבוצה ואני סומך עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully