וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "ניצחון משמעותי". ניר ברקוביץ': "פשוט לא שיחקנו"

עודכן לאחרונה: 21.1.2023 / 20:36

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה אחרי ה-0:1 על קרית שמונה. גיא מזרחי: "מבסוט מאוד, זה מתחיל להתחבר לנו". המאמן המפסיד: "כרגע אנחנו לא מתחזקים"

התגובות בסיום הניצחון של הפועל חיפה על קרית שמונה/ספורט1

זה היה קשה, זה היה דרמטי, אך בסופו של דבר הצליחה הערב (שבת) הפועל חיפה לנצח 0:1 את עירוני קרית שמונה, ועשתה צעד חשוב נוסף אל עבר הפלייאוף העליון. גיבור הערב היה המגן גיא מזרחי, שהיה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, והוא זה שהכריע בתוספת הזמן.

"תמיד כיף לנצח בדקה ה-90", סיכם רוני לוי. "כל המשחק הגענו למספיק הזדמנויות כדי לעשות את ה-0:1 ולא הצלחנו, לזכותם של השחקנים ייאמר שהם לא ויתרו ועד הסוף ניסו וניסו וניסו. מגיע לקבוצה, מגיע לקהל, כולם שמחים. זה ניצחון משמעותי על יריבה שצמודה אלינו במאבקים על התחתית והפלייאוף העליון, קבוצה מאוד מסוכנת. היינו חסרים היום קצת בסיומת, זה עניין של ביטחון, לפעמים זה עניין של תקופות. אני מאמין כששחקנים עובדים בצורה קבוצתית ומחויבים, גם זה מסתדר בסוף. יש לנו הרבה מאוד שחקנים חסרים, הרבה מאוד פצועים, הרבה מאוד אלתורים ושינויים. ככל שיעבור הזמן, גם עם השחקנים שאנחנו מנסים להביא, נהיה קבוצה חזקה".

על השחקנים החדשים שלו, אלכסנדר שצ'קיץ' שרשם בכורה ודניס פוליאקוב שפתח לראשונה ב-11, אמר המאמן: "כשאתה מביא שחקנים ברמה של נבחרת, ובקבוצות טובות מאוד, אתה מביא מעבר לאיכות ורמת משחק גם חבר'ה עם אישיות, רציניים, כאלה שנותנים דוגמא טובה וזה חשוב מאוד. ככל שיעבור הזמן הם ייראו טוב יותר. יחסית לזמן הקצר אנחנו מרוצים, הם יתרמו לנו הרבה".

על גיא מזרחי אמר המאמן: "במהלך השנה לשחקנים יש כיווני מחשבה כאלה ואחרים. גיא לא ממש ראה את עצמו בעניינים וביקש לעזוב, אבל משכנו אותו ואמרנו לו שאין מצב והוא לא עובר. מאותו רגע, לזכותו ייאמר שהוא החליף דיסקט ועבד טוב מאוד באימונים. הוא היה טוב מאוד, מעבר לגול שלו".

מזרחי עצמו אמר על שער הבכורה שלו בליגת העל: "אני שמח מאוד על השער ושהצלחתי להביא שלוש נקודות לקבוצה, אחרי תקופה אישית לא קלה שעברתי, כשלא שיחקתי המון זמן. ציפיתי לקבל יותר דקות ממה שקיבלתי, היה שבוע שחשבנו אם צריך להמשיך ביחד או לא ובסוף הוחלט שאמשיך. זה עשה את זה הרבה יותר מתוק, אני מבסוט מאוד. זה מתחיל להתחבר לנו, אנחנו נראים יותר כמו קבוצה ולא יחידים".

שחקן הפועל חיפה גיא מזרחי. מאור אלקסלסי
המחשבות על עזיבה "עשו את זה הרבה יותר מתוק". מזרחי/מאור אלקסלסי

מנגד, המאמן המפסיד ניר ברקוביץ' סיכם את הפסד הבכורה שלו בקרית שמונה ואמר: "הפסד כואב, הקבוצה הטובה ניצחה. פשוט לא שיחקנו מהדקה הראשונה עד האחרונה, זה הכדורגל. כרגע אנחנו לא מתחזקים, זה הסגל שלנו. מדברים עם השחקנים, מתאמנים חזק ומחכים למשחק הבא". על החילוף המוקדם, בו הוציא את ז'יאן מרטינס כבר בדקה ה-33, אמר: "לא הייתי מרוצה, עשיתי חילוף מקצועי, כשהקבוצה לא משחקת טוב אז צריכים לעשות חילופים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניר ברקוביץ' מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
הפסד בכורה בקרית שמונה. ברקוביץ'/מאור אלקסלסי

איתמר שבירו הוסיף: "היה משחק פחות טוב שלנו, פשוט לא הגענו למצבים. יש עוד הרבה משחקים, אנחנו רוצים לצבור כמה שיותר נקודות ומאמינים שנצא מהמצב הזה. כרגע אני בקרית שמונה, עד שלא אשמע משהו אחר אני כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully