וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער מהחצי לקלן ב-1:7 על ברמן, 0:6 לוולפסבורג על פרייבורג

טיגס הבקיע שער נהדר בחגיגה מול הירוקים, הזאבים התעללו במי שערב המחזור הייתה השנייה בטבלה. מהפך דרמטי לאוניון על הופנהיים

תקציר: פ.צ קלן - ורדר ברמן 1:7/ספורט1

אחרי שהבונדסליגה חזרה אתמול (שישי) אחרי פגרה של כחודשיים עם 1:1 בין ר.ב. לבאיירן מינכן, היום חזרו לדשא מרבית הקבוצות והן סיפקו מבול של שערים. במוקד עמדה קלן שהביסה 1:7 את ורדר ברמן, כאשר עוד קודם לכן וולפסבורג השפילה 0:6 את פרייבורג, שהחלה את המחזור במקום השני בטבלה. אוניון ברלין רשמה מהפך דרמטי ב-1:3 על הופנהיים, שבמדיה לא שותף מונס דאבור.

שחקני קלן חוגגים. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
התעללות. שחקני קלן חוגגים/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

קלן - ורדר ברמן 1:7

המארחת לא הייתה יכולה לחלום על דרך טובה יותר לרשום את ניצחונה הראשון מאז אמצע אוקטובר. קלן חזרה מהפגרה עם התפוצצות אדירה, על חשבון הירוקים שסופרים שלושה הפסדים רצופים שבהם ספגו 15 שערים.

ראשון לעלות על לוח התוצאות היה לינטון מאינה שכבש כבר אחרי תשע דקות, וכעבור שש דקות חבר אליו שטפן טיגס. החלוץ, שהגיע הקיץ מדורטמונד, השלים צמד בדקה ה-21 כאשר ניצל יציאה רעה של שוער ברמן והבקיע מחצי מגרש.

אליאס סחירי (30) ודניס חוסיינאביץ' (36) הספיקו להוסיף עוד שניים לפני המחצית, וחלוץ נבחרת גרמניה ניקלאס פולקרוג צימק ל-5:1 לפני ההפסקה (38). סחירי השלים גם הוא צמד עם חצי מספרת נהדרת בדקה ה-54, ומרקו פרידל האומלל השלים 7:1 עם שער עצמי (76).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו ב-1:3 הדרמטי של אוניון ברלין על הופנהיים

תקציר: אוניון ברלין - הופנהיים 1:3/ספורט1

אוניון ברלין - הופנהיים 1:3

אוניון ברלין יצאה לפגרה עם ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים וכך איבדה את מקומה בפסגת הבונדסליגה, וגם היום היא לא הייתה רחוקה ממעידה ביתית, אבל התעלתה במאני טיים, יצאה מהפיגור ורשמה 1:3 דרמטי שבזכותו צימקה את הפער מהמוליכה באיירן מינכן לחמש נקודות. לאוניון הייתה הזדמנות לעלות ליתרון מוקדם כשנפסק לזכותה פנדל, אבל ג'ורדן סיבאצ'ו בעט לקורה השמאלית מ-11 מטר ומי שהעניש זהו איחלאס בבו הטוגולזי בדקה ה-44 מבישול של רוברט סקוב. אוניון לחצה ובאה על שכרה משער של דנילו דוקי בדקה ה-73, והאחרון גם השלים צמד וסידר לקבוצתו ניצחון יקר בדקה עם שער נוסף בדקה ה-89. הופנהיים עשתה ככל שביכולתה כדי להשוות ובדקה ה-90+6 ספגה שער נוסף שכבש ג'יימי לבלינג, שקבע 1:3 בסיום. מונס דאבור לא שותף בהופנהיים.

דנילו דוקי, שחקן אוניון ברלין. Maja Hitij, GettyImages
ניצחון דרמטי. דוקי/GettyImages, Maja Hitij

וולפסבורג - פרייבורג 0:6

ההפתעה ההכי גדולה של המחזור. הזאבים יצאו לפגרה במומנטום שיא בזכות ריצה של שמונה משחקים ללא הפסד, אבל חזרו ממנה עם ניצחון מוחץ על פרייבורג, שבעקבות התבוסה ירדה מהמקום השני לרביעי.
יתרה מכך, לראשונה מאז 2014 ניצחה חמישה משחקים רצופים בליגה. פטריק וימר הבקיע כבר בדקה השנייה, יונאס וינד כבש צמד מהיר בדקות 28 ו-37, יאניק גרהארדט נעץ את המסמר הרביעי בדקה ה-56, רידל באקו קבע 0:5 ענק בדקה ה-81 ובתוך תוספת הזמן לוקה ואלדשמידט בפנדל קינח עם השער השישי והאחרון.

שחקני וולפסבורג. Martin Rose, GettyImages
הזאבים ברצף מדהים. שחקני וולפסבורג חוגגים/GettyImages, Martin Rose

איינטרכט פרנקפורט - שאלקה 0:3

העיטים מפרנקפורט כבר במקום השני בטבלה. איינטרכט נעצרה לפני הפגרה כשסיימה ב-1:1 בחוץ נגד מיינץ, אבל לשמחתה אירחה היום את נועלת הטבלה שאלקה ולא התקשתה לנצח ולקפוץ למקום השני. יספר לינדסטרום כבש ראשון בדקה ה-22, רפאל בורה הכפיל בדקה ה-84 ובתוספת הזמן בוטה קבע 0:3 בסיום. איינטרכט במקום השני עם הפרש שערים עדיף על אוניון ברלין, שאלקה נותרה עם 9 נקודות בלבד במקום האחרון.

משחקים נוספים:

בוכום - הרטה ברלין 1:3
לבוכום: פיליפ הופמן (22 ו-57), קוון שלוטרבק (44). להרטה: סואט סרדאר (87)

שטוטגרט - מיינץ 1:1
לשטוטגרט: סרו גיראסי (36). למיינץ: מרכוס אינגברטסן (40, פנדל)

רפאל בורה, שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
פרנקפורט כבר במקום השני. בורה חוגג/רויטרס

משחקי יום ראשון בגרמניה:

בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג (16:30, ספורט3)
בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן (18:30, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully