וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "ראיתי הפועל תל אביב מסודרת ושיודעת מה היא רוצה"

המאמן שוב לא ניצח, אך אמר אחרי ה-0:0 נגד הפועל ירושלים: "שלטנו, יכולנו לעשות דברים בצורה יותר מסוכנת". אריה: "אף שחקן לא איכזב אותי", נאור: "לא חושב שזה המשחק האחרון שלי"

התגובות לאחר ה-0:0 של הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב/ספורט1

המחזור ה-19 בליגת העל נפתח היום (שבת) עם 0:0 באצטדיון טדי בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב, שתי קבוצות שעדיין ללא ניצחון מאז החזרה מהפגרה. זהו תיקי חמישי של האדומים-שחורים מהבירה בשישה משחקי ליגה בחודש האחרון, וכך גם מאזנה של הפועל תל אביב שבליגה לא ניצחה בדצמבר-ינואר.

חיים סילבס, מאמן הפועל תל אביב שסיים בשתי תוצאות תיקו בשני משחקיו הראשונים על הקווים, אמר בסיום: "אני מאוכזב שלא ניצחנו. שלטנו ברוב המשחק, הייתה לנו אסטרטגיה ברורה וזה מאכזב שלא עלינו ליתרון. ברבע השעה האחרונה המומנטום היה של ירושלים, אבל אנחנו שלטנו ברוב המשחק גם אם הכדור לא היה אצלנו. אנחנו אלו שיכולנו לעשות את הדברים בצורה יותר מסוכנת, אבל הייתה חסרה לנו הקילריות. כן ראיתי קבוצה מסודרת, מאורגנת ושיודעת מה היא רוצה ודרך איפה היא הולכת. פגשנו קבוצה טובה בבית שלה ושאפו אדיר לקהל שלנו שהגיע לפה".

חיים סילבס, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"יכולנו לעשות את הדברים בצורה יותר מסוכנת". סילבס/ברני ארדוב

אם חסרה לו איכות בחלק הקדמי: "יש פה שחקנים טובים ואיכותיים. כולם עובדים ורוצים וזו תקופה שאנחנו מטפסים בה. קיוויתי שזה יבוא לידי ביטוי בשלוש נקודות ואני חושב שגם הגיע לנו, הקבוצה הייתה נאמנה למה שתכננו לעשות. זו תקופה שלא כולם במאה אחוז ביטחון ויכולת, אבל אני מרוצה מהעבודה של כולם והפנים למשחק הבא".

הדרבי נגד מכבי תל אביב בשבת הבאה: "אנחנו עוד נראה איזו יכולת נציג. מכבי תל אביב קבוצה טובה, אבל אנחנו בבית שלנו, כלומר עם הקהל שלנו, נהיה שם".

לדבריו הוסיף השוער אמיליוס זובאס שחזר ארצה וערך בכורה בהפועל ת"א: "שמח לחזור לישראל ולהגיע למועדון גדול כמו הפועל תל אביב, יש בי מוטיבציה, זה הזמן לעבוד באימונים ולהראות את הגרסה הכי טובה שלי. חשוב להביא נקודות להפועל בתקופה הזו, אז אני עושה את כל מה שביכולתי. היום לא ניצחנו, אבל מנסים להמשיך לעבוד כל יום כדי להשתפר במשחקים הבאים. צריכים להיות מקצועניים בכל יום, להתאמן טוב ולהתכונן ממשחק למשחק, לא צריכים לחשוב על סוף העונה. השחקנים יודעים ומבינים את זה, מבטיח שכל שחקן רוצה לנצח. דרבי בשבוע הבא? זה משחק גדול למועדון וננסה בכל אימון להכין את עצמנו אליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אמיליוס זובאס, שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב איתנו. זובאס/ברני ארדוב

מן העבר השני, זיו אריה דווקא יצא מסופק מנקודה נוספת שצברה הפועל ירושלים: "הליגה קשה, כל הקבוצות נלחמות על מיקומים. הפועל תל אביב באה לפני דרבי כשהיא חייבת נקודות והיה ברור שהיא תעמוד ככה. במחצית השנייה שלטנו, רציתי לנצח אבל לא בוכה על התיקו. כולם באים מולנו בצורה אחרת. קשה לנו קצת להבקיע, נצטרך למצוא דרכים אחרות, קצת יותר הרמות וכדורים ארוכים. חסר לנו גול אחד בשביל ניצחון אחד כדי להחזיר את הביטחון. אם אני מאוכזב מהיכולת? שחקנים יכולים לאכזב אותי רק בגישה, אף אחד לא עושה את זה. יש שחקנים ביום פחות טוב וזה בסדר".

הקפטן גוני נאור שלל אפשרות שהיה זה משחקו האחרון בקבוצה כשאמר: "יוצאים מבואסים, כל כך רצינו לנצח בטדי אחרי הרבה זמן. הרגשנו טוב והיו לנו מספיק מצבים, לצערנו זה לא הספיק. קבוצות באות יותר מוכנות נגדנו ומסתגרות. זה לא תירוץ, עדיין צריכים לפרוץ את זה ולא הצלחנו הפעם. אני לא חושב שזה המשחק האחרון שלי בהפועל ירושלים, מתרכז במה שתלוי בי. אם תהיה הצעה טובה ושני המועדונים יסכימו זה משהו אחר".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"לא בוכה על תיקו". זיו אריה/ברני ארדוב

הפועל ירושלים תתארח ביום שני הבא אצל בני סכנין במסגרת המחזור הבא. הפועל תל אביב תארח את מכבי תל אביב בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully