וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה בישל ב-0:5 של סלטיק בגביע הסקוטי

הישראלי פתח בהרכב, שיחק 59 דקות והכין את השער השני בניצחון הקל על מורטון מליגת המשנה. בכורה ללידור כהן בקון קאן, הפסד לקליימן, ניצחון למלדה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.1/ספורט1

ליאל עבדה בישל היום (שבת) בניצחונה הקליל של סלטיק 0:5 בבית על מורטון מליגת המשנה, בדרך לשמינית גמר הגביע הסקוטי. שחקן הכנף הישראלי פתח בהרכב והכין בדקה ה-21 ליפני קיוגו פורוהאשי, שהשלים צמד בדקה ה-45 אחרי הרחקה רעה בהגנה לכדור רוחב נוסף של עבדה. גם ארון מוי האוסטרלי כבש צמד עבור האלופה, דייויד טרנבול השלים. עבדה הוחלף בדקה ה-59.

* לידור כהן ערך הופעת בכורה במדי קון קאן, קבוצתו השלישית בליגה התאילנדית, והוחלף בדקה ה-53 בניצחון החוץ 0:2 על רצ'אבורי במחזור ה-16. קון קאן נמלטה מהקו האדום בזכות הניצחון ועלתה למקום ה-13.

שחקני סלטיק חוגגים, ליאל עבדה שלישי משמאל. Ian MacNicol, GettyImages
ללא בעיות. ליאל עבדה והחברים חוגגים/GettyImages, Ian MacNicol

* בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס ונכנע שלוש פעמים לספרדי מאנו גרסיה, שהוביל את אריס סלוניקי ל-0:3 ביתי. בעקבות התוצאה הזו, אריס חלפה על פני וולוס ועלתה למקום החמישי בליגה היוונית.

* יונס מלדה שיחק 13 דקות כמחליף ב-2:3 הביתי של מכלן על קורטרייק. קבוצתו התקדמה למקום ה-12 בליגה הבלגית ומקדימה כעת את הקו האדום בחמש נקודות, כשהיא גם עם משחק פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully