וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעיף שמונע חתימה עם עומר אצילי: בונוסים על שערים ובישולים

21.1.2023 / 14:27

לפי גורם המעורה בפרטים, השחקן עדיין לא חתם על החוזה החדש במכבי חיפה, למרות שנמסרה הודעה רשמית על סיכום, מכיוון שגובה הבונוס על מעורבות ישירה בשערים טרם סוכם, כמו גם העמלה שיקבלו הסוכנים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה עומר אצילי עדיין לא חתם על הארכת חוזהו, וזאת למרות שיצאה הודעה משותפת על סיכום. גורמים שמעורים בפרטים סיפרו לוואלה! ספורט שהרוב מכריע של תנאי החוזה סוכמו, כאשר מה שמונע חתימה רשמית בשלב זה הוא גובה המענק שיקבל השחקן על שערים ובישולים.

אצילי הוא המוציא לפועל העיקרי של מכבי חיפה מאז הצטרף לפני כשנתיים, ומכאן שגובה המענק על מעורבות ישירה שלו מונע חתימה כל עוד לא הושג סיכום. בנוסף לכך, גם אחוז העמלה שיקבלו הסוכנים עדיין לא סוכם, אולם ההערכה שזה לא הדבר שימנע מעומר אצילי לחתום על חוזה חדש, אם וכאשר יוסכם על גובה המענק על שערים ובישולים כשההפרש בין הצדדים מדבר על כשלושה אחוזים בלבד.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
פער קטן מונע את הארכת החוזה. אצילי/ברני ארדוב

למרות שאציליי עדיין לא חתם, גם בסביבתו וגם במועדון מעריכים שהעניין ייפתר בקרוב. כידוע, כל עוד אצילי לא חותם, הוא מחזיק בסעיף שחרור נמוך מאוד, אך בחיפה מעריכים שיישאר עוד שנים ארוכות בקבוצה.

בינתיים, ללא קשר לאצילי, במכבי חיפה ממשיכים לחפש אחר חיזוק. גוני נאור הוא המועמד המוביל של הירוקים, אך עד כה הירוקים לא פנו רשמית להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully