וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי סיכם במכבי חיפה עד קיץ 2026: "יישאר עד הפרישה"

11.11.2022 / 10:25

בבוקר שאחרי ההודעה על פרישתו הכפויה מהנבחרת, כוכב האלופה האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים נוספות. בחיפה מעריכים: "עומר ימשיך בקבוצה עד סוף הקריירה". שרי וגולדברג צפויים ללכת בעקבותיו ולהאריך חוזה בשבועות הקרובים, גם בכר ולביא יקבלו פניות חדשות

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

בבוקר שאחרי ההודעה על פרישתו הכפויה מנבחרת ישראל בעקבות פרשת הקטינות, עומר אצילי קשר את עתידו במכבי חיפה. הירוקים הודיעו הבוקר (שישי) על הארכת חוזהו של הקשר בן ה-29 בשנתיים נוספות, עד קיץ 2026.

עומר אצילי אמר לאתר הרשמי לאחר הסיכום: "אני מאוד שמח להישאר כאן עד 2026. החוויה האישית שלי פה מדהימה, הגעתי לבית חם ואני במקום בקריירה שלי שאני בכל בוקר נהנה להגיע לאימון ורק רוצה שנמשיך להצליח. זו תקופה מדהימה בקריירה מבחינה מקצועית. כמה שיותר נשמח את הקהל, יותר טוב לכולנו".

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יפרוש בכרמל? עומר אצילי/מאור אלקסלסי

אצילי היה חתום בקבוצה עד סוף העונה הבאה, והחזיק בסעיף שחרור נמוך. במכבי חיפה עמלו במשך תקופה ארוכה על הארכת חוזהו, והיו בשיחות קדחתניות עם הקשר. בחוזהו החדש יהיה סעיף שחרור גבוה יותר, המוערך בכ-1.5 מיליון יורו, ובקבוצה מעריכים כעת: "עומר יהיה עד סוף הקריירה במכבי חיפה".

"אנחנו שמחים מאוד ונרגשים להודיע על סיכום המשך דרכו של עומר אצילי במועדון", אמר המנהל הספורטיבי גל אלברמן. "מיומו הראשון במועדון גילה עומר מחויבות רבה להובלת הקבוצה להצלחות והפך במהרה לשחקן מפתח. אנו מאחלים לעומר הצלחה מרובה בשנים הבאות, הישגים קבוצתיים ואישיים ורגעי אושר רבים ביחד עם הקהל הירוק. אוהבים אותך עומר!".

כעת חיפה תגביר את המגעים עם צ'ארון שרי ושון גולדברג, וההערכה היא שהשניים שמסיימים חוזה בקיץ, יאריכו חוזה בשבועות הקרובים. כמו כן בחיפה ייפגשו במהלך הפגרה שוב עם נציגי נטע לביא בניסיון להאריך את חוזהו. הקפטן רוצה למצות אפשרות לשחק בקבוצה בליגה גדולה בחו"ל.. צעד חשוב נוסף שצפוי במהלך הפגרה, הוא שראשי המועדון ייפגשו עם ברק בכר בניסיון לפתוח ולהאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully