וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלר נכנס להופעת בכורה, 3:4 מטורף לדורטמונד על אוגסבורג

החלוץ עלה מהספסל אחרי שהחלים מסרטן, ג'ובאני ריינה המחליף הכריע את ההתמודדות והצהובים-שחורים הצליחו לצמצם פערים מהצמרת. 2:3 ללברקוזן על גלדבאך

תקציר: בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 3:4/ספורט1

הליגה הגרמנית שבה בסערה מפגרה בת חודשיים, ומבול השערים נמשך גם הערב (ראשון): במשחק המוקדם ניצחה בורוסיה דורטמונד 3:4 מטורף את אוגסבורג, כאשר גם זכינו לראות לראשונה העונה את החלוץ סבסטיאן האלר שערך בכורה אחרי שהחלים מסרטן. באייר לברקוזן חתמה את המחזור ה-16 עם 2:3 בחוץ על בורוסיה מנשנגלדבאך.

סבסטיאן האלר, חלוץ בורוסיה דורטמונד נכנס למשחקו הרשמי הראשון אחרי שהחלים מסרטן. Lars Baron, GettyImages
הרגע המרגש במשחק בו הובקעו 7 שערים. האלר נכנס/GettyImages, Lars Baron

בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 3:4

הצהובים שחורים זכו לחזרה מרגשת במיוחד לסיגנל אידונה פארק. דורטמונד יצאה לפגרה עם שני הפסדי חוץ רצופים, ושבה ממנה עם ניצחון ביתי מרגש - זה לא רק 3:4 מסעיר בו שלוש פעמים שמטה יתרון עד שנעצה את המסמר הרביעי והאחרון, אלא משחק בו הרכש הנוצץ שלה בקיץ, החלוץ סבסטיאן האלר, עלה מהספסל בדקה ה-62 לדקות ראשונות העונה אחרי שבקיץ אובחן עם גידול באשכים ולאחרונה החלים. האלר אמנם לא מצא את הרשת, אבל היה שותף לניצחון גדול באחד המשחקים של העונה עד כה.

ג'וד בלינגהאם היה הראשון להבקיע בדקה ה-29, אבל היתרון המקומי לא החזיק מעמד זמן רב כי ארנה מאייר איזן בדקה ה-40. דורטמונד השכילה לשוב ליתרון עוד לפני ההפסקה עם שערו של ניקו שלוטרבק, אבל דקה בתוך תוספת הזמן ארמדין דמירוביץ' היתם את אלפי הצופים כשקבע 2:2.

האנגלי בן ה-18, ג'יימי ביינו-גיטנס שעלה מהספסל בדקה ה-70 יחד עם ריינה, כבש שער יפהפה בדקה ה-75 והשיב את דורטמונד ליתרון, אלא שהקאמבק של היה במהירות הבזק ועליו חתום דויד צ'ולינה הקרואטי, שנכנס מהספסל בדקה ה-76 ותוך דקה קבע 3:3 בנגיעה הראשונה שלו בכדור, שערו הראשון בליגה אחרי שהגיע החודש מהיידוק ספליט. עוד דקה חלפה וריינה, גם הוא מחליף של המאמן אדין טרזיץ' כאמור, קבע 3:4 בסיום והותיר את אוגסבורג ללא ניצחון שמונה מחזורים רצופים.

עוד בוואלה!

לא הצליחה לברוח לליגה: באיירן מינכן סיימה ב-1:1 עם לייפציג

לכתבה המלאה
הנעליים של סבסטיאן האלר, חלוץ דורטמונד. INA FASSBENDER, GettyImages
נעליו של האלר עם הכיתוב "זין על הסרטן"/GettyImages, INA FASSBENDER

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 3:2

מנשנגלדבאך צברה את מירב הנקודות שלה העונה בביתה, ניצחה שישה משחקים וסיימה שניים נוספים בתיקו, אולם ללברקוזן היא הפסידה בבורוסיה פארק בכל ארבעת המפגשים הקודמים, וכך גם הערב. יונאס אומלין ערך את הבכורה שלו בשער המארחת, אבל נכנע בדקה ה-21 למיטשל באקר ובדקה ה-42 לאמין עדלי, שבישל לנאדים אמירי את השלישי בדקה ה-67. לארס שטינדל המחליף רק צימק עם צמד מאוחר (82 ו-90+3) ולא מנע מצ'אבי אלונסו ניצחון רביעי רצוף. פלוריאן וירץ נכנס לרבע השעה האחרונה, במשחקו הראשון מאז הפציעה הקשה לפני כ-10 חודשים.

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן עם נאדים אמירי. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הפגרה לא עצרה את רצף הניצחונות של לברקוזן. צ'אבי אלונסו עם נאדים אמירי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

המחזור ה-17 ייצא לדרך ביום שישי בערב כאשר ר.ב. לייפציג תארח את שטוטגרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully