וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: אבובקאר חתם בבשיקטאש, שלא שכחה את וחהורסט ורונאלדו

החלוץ הקמרוני שב לקדנציה שלישית אצל השחורים-לבנים, שבהכרזה על צירופו לא התעלמו ממשחק הכיסאות שיצרה אל נאסר. דנג'ומה חוזר לפרמיירליג, קיין ליונייטד בקיץ?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.1/ספורט1

העברות

* הושלם משחק הכיסאות שיצרה אל נאסר. החלוץ הקמרוני ונסן אבובקאר, שנאלץ לעזוב את קבוצתו הסעודית מכיוון שהיא נאלצה לשחרר שחקן זר כדי לרשום את כריסטיאנו רונאלדו, חזר לקדנציה שלישית בבשיקטאש - שהחזירה אותו בעקבות שחרורו של ואוט וחהורסט ליונייטד, שם הוא כמובן מחליף את רונאלדו.

* לסטר הודיעה על החתמתו של המגן השמאלי, ויקטור קריסטיאנסן. הדני עבר מפ.צ. קופנהאגן ויחזק את ההגנה הפצועה של השועלים בחוזה עד 2028.

בשיקטאש לא שכחה את וחהורסט ורונאלדו בהכרזה על אבובקאר

אדוארדו קמאבינגה, קשר ריאל מדריד. AVIER SORIANO, GettyImages
בקרוב באדום-לבן של ארסנל? קמאבינגה/GettyImages, AVIER SORIANO

שמועות

* ארנוט דנג'ומה סיכם את תנאיו באברטון, כך על פי דיווחים באנגליה. שחקן ההתקפה של ויאריאל יעבור היום בדיקות רפואיות במועדון מליברפול ויושאל עד סיום העונה ללא אופציית רכישה.

* 'הדיילי מייל' מדווח שמנצ'סטר יונייטד לא תעשה רכש בחלון ההעברות הנוכחי על מנת לשמור כסף לרכישה אפשרית של הארי קיין בקיץ.

* בדרך לפרמיירליג? ב'ספורט' סטנדרט' מדווחים שארסנל שוקלת לשאול מריאל מדריד את אדוארדו קמאבינגה. הקשר הצרפתי המוכשר חווה העונה ירידה ביכולת ובדקות המשחק, ועשוי להצטרף למוליכה האנגלית.

* יוסיפ יוראנוביץ', מגנה של סלטיק, קרוב להצטרף לאוניון ברלין. הקרואטי שהרשים במונדיאל האחרון בקטאר היה מבוקש על ידי קבוצות רבות באירופה, אך החליט לחתום במועדוןמבירת גרמניה, כך לפי דיווח בגרמניה.

* חכים זייש הציע את עצמו לברצלונה - כך על פי דיווח ב'דיילי מייל'. המרוקני אינו מרוצה אצל צ'לסי שהמשיכה להביא שחקנים על העמדה שלו בחלון ההעברות הנוכחי, ומחפש לצאת מהקבוצה כבר בחודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully