וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סופת חרא": המאמן ויתר על המשרה - בגלל ביקור ארוך בשירותים

חמש שנים אחרי שוויתר על משרה נחשקת, נחשף בתקשורת בארה"ב שהמאמן שינה את דעתו בגלל ביקור ארוך של בעלי הקבוצה בשירותים בביתו. למה? בואו רק נגיד שהסיבה לא הייתה קלקול קיבה

ג'וש מקדניאלס. Chris Unger, GettyImages
ג'וש מקדניאלס. האישה לא הסכימה/GettyImages, Chris Unger

ג'וש מקדניאלס, מאמן קבוצת הפוטבול לאס וגאס ריידרס, מזוהה יותר מכל עם תפקיד מתאם ההתקפה של קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס. מקדניאלס בן ה-46 כיהן בתפקיד במשך עשר שנים ברציפות, בין 2012 ל-2021, אולם ב-2018 היה אמור לצאת לדרך חדשה, כמאמן אינדיאנפוליס קולטס. למעשה, הוא אמר כבר כן - ואז התחרט. זה קורה לכולם, אבל הסיבה במקרה הזה מאוד ייחודית.

על פי דן דאקיץ' מה-NFL Insider, בעלי הקולטס ג'ים אירסיי ערך ביקור בביתם של מקדניאלס ורעייתו לורה במסצ'וסטס כדי לסגור פרטים אחרונים. הוא ביקש ללכת לשירותים ושהה שם... ובכן, כמעט שעה. טוב, גם זה קורה לפעמים, בעיות עיכול וכד' אינן עניין זר לגוף האנושי, ובתקשורת האמריקנית כבר כינו את המקרה Major storm of shit, אבל לא זאת הייתה, כנראה, הסיבה לביקור הארוך.

בעלי אינדיאנפוליס קולטס ג'ים אירסיי. Justin Casterline, GettyImages
עבר עשיר. ג'ים אירסיי/GettyImages, Justin Casterline

על פי הדיווח, כשאירסיי יצא מהשירותים לורה אמרה שהוא "התנהג מוזר". אין פירוט להתנהגות המוזרה, אולם ההנחה היא שבעלי הקולטס, בעל עבר עשיר של שימוש בסמים, פשוט עשה סיבוב קל אצל בני הזוג. ב-2014 הוא נתפס כשבמכוניתו משככי כאבים ו-29 אלף דולר במזומן, נאסר ורשיונו נשלל למשך שנה.

כך או אחרת, לורה החליטה שאצל האיש הזה בעלה לא יעבוד ומקדניאלס נשאר בקולטס. ה-GM של הקולטס כריס בלארד אמר שמעולם לא ביקש ממקדניאלס הסבר מדוע שינה את דעתו: "לי הוא אמר שהוא לא מעוניין במשרה וזהו. או שאתה בפנים או שאתה בחוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully