וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקופה המאתגרת של מכבי תל אביב: "שחקנים יצטרכו לקחת את הצ'אנס"

20.1.2023 / 21:00

בקבוצה היה גם מי שנרגע מממצאי הבדיקה של לורנזו בראון שסובל מנקע בקרסול, אחרי שחששו מפציעה חמורה יותר. הרכז שייעדר בין שבועיים לשלושה יפספס רצף מכריע של משחקי חוץ, אבל אמור לחזור לחצי גמר הגביע. עד אז הצהובים מצפים להתעלות של חבריו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.1/ספורט1

מכבי תל אביב מתכוננת לתקופה מאתגרת בשבועות הקרובים, אחרי שהתבררו ממצאי הבדיקות של לורנזו בראון. הרכז המצטיין של הצהובים שנפצע במהלך המשחק נגד אלבה ברלין ביום חמישי, אובחן עם נקע בקרסול שבגינו הוא צפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה שבועות, והפציעה שלו מגיעה דווקא לקראת רצף משחקי חוץ תובעני ביורוליג, כולל מפגשים אצל אולימפיאקוס, ברצלונה ו-ולנסיה.

בקבוצה אמנם קיוו לבשורה טובה יותר מהבדיקה של בראון שנערכה היום (שישי), אך במועדון מודים כי המצב יכול היה להיות גרוע הרבה יותר. בשעות הבוקר חלק מאנשי המועדון חששו מפציעה שתגרום לבראון להיעדר חודשיים ואף יותר.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
קשה בלעדיך. לורנזו בראון/דני מרון

במכבי יודעים שהפציעה מגיעה לפני רצף מכריע של משחקי חוץ, וההערכה המחודשת לגבי מצבו של בראון תהיה לפני היציאה למשחקי החוץ בספרד נגד ברצלונה ו-ולנסיה. בראון אמור לשוב בכל מקרה לפני חצי גמר וגמר גביע המדינה, ולפני רגעי ההכרעה של העונה ביורוליג. "שחקנים יצטרכו לקחת את ההזדמנות שתהיה להם", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully