וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן קרובה לרדת מדולב חזיזה: "מכבי חיפה מערימה קשיים במו"מ"

בתקשורת הסרבית מדווחים על קיפאון בשיחות, המאמן שדחף להבאתו הצהיר: "אסתדר בלעדיו". גם המנהל המקצועי הודה: "העסקה תקועה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

למרות דיווחים נלהבים בתקשורת הסרבית והצהרות גלויות של אנשי הקבוצה בנוגע להתעניינות בו, נראה שדולב חזיזה כבר לא יגיע לפרטיזן בלגרד. בתקשורת המקומית מדווחים ביממה האחרונה על קיפאון בשיחות בין פרטיזן למכבי חיפה, אחרי שהקבוצה הסרבית בה משחק גם ביברס נאתכו, העבירה שתי הצעות לרכוש את שחקן הכנף בן ה-27, ונדחתה.

גורדן פטריץ', מאמן פרטיזן ומי שנחשב למי שדחף להחתמתו של חזיזה בקבוצה, הביע היום (שישי) פסימיות בנוגע להיתכנות שלה. "ייתכן שלא נבצע אף רכישה בחלון ההעברות של ינואר. רצינו להחתים כמה שחקנים וחזיזה היה בראש הרשימה, אבל כמו שזה נראה כרגע, ניאלץ להסתדר עם הסגל הקיים, ואין לי בעיה עם זה".

דולב חזיזה, קשר מכבי חיפה. ברני ארדוב
מכבי חיפה לא מוכנה להתגמש. חזיזה/ברני ארדוב

פטריץ' אמר ש"מכבי חיפה הערימה קשיים", ורמז על כך שפרטיזן קרובה לרדת סופית מהאפשרות לרכוש את חזיזה. אתמול גם המנהל המקצועי של הקבוצה מילוש ואזורה, אמר דברים ברוח דומה. "כרגע אין שום דבר חדש בנושא של חזיזה. העסקה תקועה והשיחות עומדות במקום. אין התקדמות, וספק אם תהיה".

מכבי חיפה התעקשה לא למכור את חזיזה על אף ההתעניינות מצד הקבוצה הסרבית, בעיקר לאור העובדה שנטע לביא נמצא בדרך החוצה. בקבוצה לא רצו לאבד יותר משחקן מפתח אחד בחלון ההעברות הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully