וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ חנך את אצטדיון השלום: "שיהיה חלק מרכזי בהעפלה לליגת העל"

יו"ר ההתאחדות הגיע למשחק הבכורה בבית החדש של הפועל אום אל פאחם: ""אני יודע עד כמה חיכיתם לרגע הזה ואילו מאמצים הושקעו כדי שנוכל להיות כאן יחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.1/ספורט1

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ הגיע היום (שישי) למשחק הבכורה באצטדיון השלום באום אל פאחם, בין הפועל אום אל פאחם לבני יהודה, ובירך את העיר, הקבוצה והאוהדים: "מסע שנמשך שנים לא מעטות מגיע היום לנקודת ציון מרשימה. הוא לא מגיע לסיומו, כי ברור לי שאצטדיון השלום הנפלא שכולנו באנו בשעריו צריך להיות חלק מרכזי ומשמעותי בהגעה של הקבוצה אל היעד אותו סימנה - העפלה לליגת העל.

"אצטדיון כדורגל הוא בית", המשיך זוארץ, "הוא תרבות, הוא עדות לתקווה, לאמונה, לעוצמה, להתחדשות. הוא מקום שמזמין אליו את כל מי שאוהבים את המשחק, את כל מי שמבקשים להיות שותפים לדרך".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, באצטדיון של הפועל אום אל פאחם. הפועל אום אל פאחם, אתר רשמי
נחנך אצטדיון השלום באום אל פאחם. שינו זוארץ/אתר רשמי, הפועל אום אל פאחם

"אני יודע עד כמה חיכיתם לרגע הזה ואילו מאמצים הושקעו כדי שנוכל להיות כאן יחד, ואני בטוח שכל מי שיבוא בשערי אצטדיון השלום, מקומיים ואורחים, יהודים, ערבים, אזרחי ואזרחיות מדינת ישראל, ייהנה מהכנסת האורחים המכובדת ביותר - באצטדיון ובעיר אום אל פאחם", הוסיף.

יו"ר ההתאחדות סיכם: "אני אדם מאמין. בעוצמות של החברה הישראלית, בכוח שמביאה איתה האחדות, בכבוד הדדי בין בני אדם, בשלום, בתרומה האדירה של הכדורגל לילד הצעיר ולאדם המבוגר, לגאווה המקומית ולגאווה הלאומית. אני מאחל לכולנו שבזה השער לא יבוא צער, בזאת המחלקה לא תבוא מחלוקת, בזה המקום תהיה ברכה ושלום. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully