וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד זכתה בגביע המדינה לנשים אחרי ניצחון בהארכה

הקבוצה מהדרום חגגה גביע חמישי בתולדותיה אחרי 78:84 דרמטי על מכבי חיפה, לה היה זה גמר היסטורי. היידמן הצטיינה בהארכה

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

מכבי אשדוד זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה בכדורסל נשים, אחרי ניצחון דרמטי 78:84 על מכבי חיפה בהארכה, בגמר שנערך בבית מכבי בראשון לציון. עבור אשדוד זהו תואר ראשון מאז הדאבל ב-2018 והגביע החמישי בתולדות המועדון, כשמכבי חיפה נותרה מאוכזבת בסיום הגמר הראשון שלה.

ארבע שחקניות בלבד קלעו עבור הירוקות במהלך המשחק, אבל זה לא מנע מהן לרדת להפסקה ביתרון 33:37 בזכות סל על הבאזר של איימי אוקונקוו. אשדוד הצליחה להשוות בפתיחת המחצית השנייה וגם עלתה ליתרון בזכות ריצת 0:8, אבל המשחק נותר צמוד וצ'לסי הופקינס דאגה להשוות עם שלוש קליעות מקו העונשין. אשדוד יכלה להכריע בהתקפה האחרונה, אך כשלה והמשחק נכנס להארכה עם 72:72 בתום 40 דקות.

נטישה היידמן לקחה פיקוד בפתיחת ההארכה עם צמד סלים וגרמה לחיפה לרדוף שוב, אך הפעם ללא הצלחה. היידמן גם קלעה פעמיים מהקו כדי לסגור את הסיפור ולהביא את הגביע לאשדוד.

אלכס כהן שחקנית מכבי אשדוד. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הניסיון של אשדוד הכריע. אלכס כהן בגמר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

את הגביע לקפטנית יערה יצחקי העניקו רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג ושר התרבות והספורט מיקי זוהר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג ושר התרבות והספורט מיקי זוהר מעניקים את גביע המדינה לקפטנית מכבי אשדוד יערה יצחקי. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
מעמד הענקת הגביע/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

קלעו לאשדוד: קלאני בראון 25 נקודות (10 ריב'), שאטורי ווקר 24 (10 ריב' ו-6 חט'), נטישה היידמן 19, (7 ריב' ו-8 אס'), אלכס כהן 7, דרו אדלמן 6, טל סהר 3.

קלעו לחיפה: אדוט בולג'אק 26 (12 ריב'), צ'לסי הופקינס 20 (9 ריב', 11 אס'), איימי אוקונקוו (10 ריב' ו-5 חט') וטל לב (4 מ-7 לשלוש) 16 כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully