וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן יורחק אחרי 3 צהובים, גם הכרטיסים שיצבור צוותו ייספרו לחובתו

19.1.2023 / 17:40

איגוד השופטים בראשותו של גיורא ענבר פועל לביצוע שינויים מהפכניים, כדי למנוע מהספסלים לפגוע בסמכות השופט ולשלהב את הקהל. מאמנים יורחקו בצהוב השלישי, גם חמישה שיספגו יחד אנשי הצוות יובילו להרחקתם מהקווים. באיגוד מצפים לתמיכת הנהלת ההתאחדות

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

מהלך דרמטי ומשמעותי מצד איגוד השופטים. לוואלה! ספורט נודע שבשבועיים האחרונים פועלים באיגוד השופטים על מנת לבצע תיקון משמעותי בכל הקשור להתנהלות ספסלי הקבוצות במהלך המשחקים, בעיקר מצד המאמנים ואנשי הצוות.

על פי המידע שהתקבל, איגוד השופטים פועל מול ועדת התקנון של ההתאחדות לכדורגל כדי לשנות את מספר הכרטיסים הצהובים שבגינם יורחק מאמן ממשחק ויעלה ליציע. עד כה מורחק מאמן ממשחק אחד אחרי צבירת חמישה כרטיסים צהובים לחובתו, בדיוק כמו המספר שמוביל להרחקת שחקן פעיל, אלא שלוואלה! ספורט נודע שהכוונה היא לשנות את תקנון המשמעת ולקבוע שכבר אחרי הכרטיס הצהוב השלישי שיצבור המאמן, הוא יורחק ממשחק ולא יוכל לעמוד על הקווים.

גיורא ענבר יו"ר איגוד השופטים. ניב אהרונסון
שינוי דרמטי שמתכנן יו"ר האיגוד, גיורא ענבר/ניב אהרונסון

מבחינת איגוד השופטים, הרציונל בהחלטה הזו הוא שבניגוד לשחקנים פעילים שצוברים כרטיסים צהובים על עבירות שהן חלק מהמשחק, מאמן מקבל צהוב רק כתוצאה מהתנהגות בלתי ספורטיבית שלו על הקווים וכזו שפוגעת בסמכות של השופטים. מכאן שלא צריך להמתין עד שמאמן יצבור חמישה כרטיסים צהובים, אלא שיש צורך להרחיקו למשחק אחד כבר אחרי צבירת שלושה כרטיסים צהובים.

בנוסף, באיגוד השופטים יפעלו גם מול התנהלות אנשי הצוות ומנהלי הקבוצות שיושבים על הספסל. באיגוד רוצים להעביר תקנה שלפיה על כל חמישה כרטיסים צהובים שיצברו יחד אנשי הצוות שיושבים על הספסל, ולא משנה מי מהם, גם אז יהיה זה המאמן עצמו שיורחק. מה שעומד מאחורי המחשבה הזו היא אותה תקנה שלפיה מאמן נענש אחרי שקבוצתו מאחרת לעלות לכר הדשא בפעם השלישית, בין אם בפתיחת המשחק או בין אם לאחר הפסקת המחצית. כשזה קורה בפעם השלישית, העונש מושת ישירות על המאמן בטענה שהוא האחראי הראשי לכך שהשחקנים יעלו למשחק בזמן. גם כאן הכוונה היא לנסות להוביל למחשבה ושיקול דעת מצד אנשי הצוות שלעתים מקלים ראש בהתנהגותם.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס עם מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
שניים שהורחקו העונה בעקבות צבירת 5 כרטיסים צהובים. בן שמעון ואבוקסיס/לירון מולדובן

המהלך הנ"ל שעליו עומלים איגוד השופטים ויושב הראש החדש גיורא ענבר, הוא מהלך שכבר נמצא בעבודה. לפי הנהלים, ראשית ההצעה תצטרך לעבור את ועדת התקנון של ההתאחדות לכדורגל ולאחר מכן יהיה צורך להביא את השינויים ואת ההחלטה החדשה לאישור בהצבעת הנהלת ההתאחדות.

מבחינת איגוד השופטים, הם מצפים שחברי הנהלת ההתאחדות החדשה תחת יושב הראש הנכנס שינו זוארץ, יתמכו בשינויים מתוך אמונה ורצון להפוך את הספסלים ואת המאמנים להרבה יותר רגועים, גם כי לטענת איגוד השופטים הרבה פעמים מושפע הקהל מהתנהגות בעלי התפקידים על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully