וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם מאור ישילירמק ממ.ס. אשדוד יוצא להתרשמות בפנרבחצ'ה

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 13:14

שחקן ההגנה בן ה-18, שהרשים מול נבחרת טורקיה בשלב העילית, יתאמן בימים הקרובים עם קבוצות הבוגרים והנוער ועשוי להצטרף למועדון הפאר מאיסטנבול

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה 0:3/ספורט 1

מאור ישילירמק, בלם קבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד ונבחרות הנוער והנערים, יוצא להתרשמות בקבוצת הפאר הטורקית פנרבחצ'ה ועשוי להיות הישראלי השני שמשחק בשורותיה מאז חיים רביבו.

ישילירמק בן ה-18, בן לאב טורקי, מחזיק באזרחות טורקית ולכן המעבר הזה, אם יושלם, יהיה נוח מאוד עבור כל הצדדים. פנרבחצ'ה עקבה אחריו מאז שהרשים בשלב העילית כשישראל ניצחה את טורקיה ולאחרונה שלחה למ.ס. אשדוד מכתב רשמי עם בקשה לקבל אותו למספר ימי מבחנים והתרשמות. הטורקים אף ציינו כי ישילירמק יתאמן עם קבוצות הנוער והבוגרים בחמישה ימים בהם ייבחן ויעבור בדיקות רפואיות. לא מן הנמנע שגם אם פנרבחצ'ה תחליט לצרפו, היא תמתין עם השלמת המעבר עד סוף העונה.

מאור ישילירמק, שחקן נבחרת הנוער של ישראל. Getty Images, GettyImages
מאור ישילירמק, שחקן נבחרת הנוער של ישראל/GettyImages, Getty Images

ישילירמק יוצא לטורקיה עם סוכניו יניב עזרן ואוראל בן זקן. כאמור, בנוסף להיותו מהשחקנים הבולטים באשדוד שזכתה באליפות הנוער בשנה שעברה, הוא משחק בנבחרות הצעירות של ישראל זה שנים ולרוב מוקפץ שנתון אחד ומשחק עם שחקנים שגדולים ממנו בשנה או יותר. הוא גם השתייך לסגל נבחרת הנוער כשזו העפילה ליורו, אך לא היה בטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully