וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון נשחק ומודאג, יוקיץ' מצא הישג היסטורי להתרגש ממנו

הלייקרס שוב הפסידו, הכוכב יודע ש"אין מקום לטעויות", מאמנו הודה שהוא משחק יותר מדי: "מרגיש רע על זה". הסנטר הפך לשיאן האסיסטים של דנבר בכל הזמנים: "אולי הפעם הראשונה שאני מתרגש ממשהו כזה". ביל שמח לחזור, ג'ייסון קיד כועס

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

לוס אנג'לס לייקרס רשמה הבוקר (חמישי) את הפסדה ה-25 העונה - הפעם 116:111 מול סקרמנטו, וכעת לברון ג'יימס וחבריו מדורגים במקום ה-13 במערב, מרחק משחק וחצי ממינסוטה שבמקום העשירי. אנתוני דייויס עשוי לשוב לפרקט בתחילת פברואר, ועד אז, ינסו הלייקרס לגרד כמה שיותר ניצחונות.

"אנחנו מוגבלים מאוד מבחינת כמות השחקנים שיכולים לשחק כרגע", הודה לברון. "עד ששחקני המפתח שלנו יחזרו, צריך להמשיך לשחק ככפי ששיחקנו במשחקים הקודמים, בלי טעויות. יש פה אפס מקום לטעויות כרגע". הטעויות הללו עלו לקבוצה של דרווין האם בשלושה הפסדים צמודים לאחרונה, וגם בשחיקה מסוימת של לברון. קינג ג'יימס שיחק 38, 47, 35, 36 ו-37 דקות בחמשת משחקיו האחרונים, והבוקר בקושי נח ברבע האחרון, בו קלע 1 מ-7 בלבד מהשדה.

"אני מרגיש רע על זה", הודה האם. "הוא משחק ברמה מדהימה, אבל אנחנו לא יכולים לשחוק אותו. זו היתה אחת המטרות שלי העונה, אנחנו צריכים לדאוג טוב יותר לדקות שלו". על מצב הקבוצה שלו אמר המאמן: "אנחנו מתחרים ברמה הגבוהה ביותר, ופשוט מנסים למצוא את החבורה הנכונה על הפרקט. זה מאתגר, אבל החבר'ה עושים את שלהם".

קבוצה נוספת שהפסידה הלילה היא דאלאס, שנכנעה 130:122 בידי אטלנטה - הפסד שלישי ברציפות, שהכעיס מאוד את מאמנה ג'ייסון קיד. אשתקד דורגו המאבס במקום השביעי בליגה ביעילות הגנתית, העונה הם צנחו ל-25 בלבד. "אפשרנו ליריבה לקלוע 130 נקודות ב-57 אחוז מהשדה. זה כמו אימון קליעות", אמר. "בליגה הזאת, אם תעשה את זה, זה לא משנה אם יש לך את לוקה או קארים, אתה תפסיד. אתה תמיד תפסיד, לא משנה כמה תקלע".

קיד הוסיף ואמר: "עד שלא נשקיע יותר בהגנה ונבין מה צריך לעשות, אולי נמשיך לקלוע 120 נקודות, אבל נחטוף 130, 140, אולי אפילו 150. זה לא טוב".

לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 30 נקודות אך נעצר ברבע האחרון, הסכים: "אנחנו טובים בהתקפה, צריך לוודא שאנחנו נותנים מאמץ דומה בהגנה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

בראדלי ביל חזר לפרקט אחרי חמישה משחקים, קלע 18 נקודות וסייע לוושינגטון לנצח 105:116 את ניו יורק. "זה היה נהדר", אמר. "היה כיף לחזור להיות עם החבר'ה, שיחקתי היטב, שיחקנו חזק וניצחנו. אני מרגיש שהפציעה מאחורי. אנחנו צריכים להשלים פערים ולנצח עוד הרבה משחקים, אי אפשר לתרץ תירוצים. עכשיו אני חזרתי, יש לנו סגל מלא ואנחנו קבוצה טובה יותר משהיינו".

ווס אנסלד, שקיבל יכולת טובה משלושת הכוכבים שלו - בעיקר קייל קוזמה וקריסטאפס פורזינגיס - מקווה ליצור רצף ניצחונות שיחזיר את קבוצתו לתמונת הפלייאוף: "זה טוב ששלושת השחקנים הכי טובים שלנו שיחקו טוב יחד. הכימיה לא נפגמה או השתנתה בזמן ההיעדרות של בראדלי".

דני אבדיה קיבל 29 דקות מהספסל והיה טוב מאוד, עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשגם מונטה מוריס סיפק את הסחורה עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים. "הם היו המסייעים העיקריים לשלישייה הגדולה", נכתב ב-NBC.

ניקולה יוקיץ' המשיך את העונה ההיסטורית שלו עם טריפל דאבל שלישי ברציפות - הפעם 31 נקודות, 13 אסיסטים ו-11 ריבאונדים ב-118:122 על מינסוטה. במהלך המשחק, עקף את אלכס אינגליש והפך לשיאן האסיסטים של הנאגטס בכל הזמנים, עם 3,686 ב-568 משחקים (השיאן הקודם עשה זאת ב-837 משחקים). "כשיש לך הרבה אסיסטים, זה מראה שאתה שחקן קבוצתי טוב", הצטנע הסנטר. "כזה אני רוצה להיות. אני רוצה שיזכרו אותי כמישהו שהיה שחקן קבוצתי טוב. למען האמת, זו אולי הפעם הראשונה שאני מתרגש ממשהו כזה".

אינגליש עצמו צייץ ובירך את השיאן החדש: "ידעתי שזמני יגיע והשיא הזה יישבר מתישהו. לכבוד הוא לי שמי שעשה את זה הוא ה-MVP בשנתיים האחרונות... בעצם, בשלוש השנים האחרונות. מזל טוב, בחור גדול".

על הקווים עמד עוזר המאמן דייויד אדלמן, שכן מייקל מאלון נכנס לפרוטוקול הקורונה. בסיום, השווה אדלמן את יוקיץ' וג'מאל מארי - שקלע את הסל החשוב במשחק - לקארל מאלון וג'ון סטוקטון. "אני לא חושב שסטוקטון קלע מכמוני", אמר מארי. "אבל אנחנו ייחודיים, כי מנסים לשמור אותנו בשלל דרכים שונות".

ממפיס שמרה על רצף הניצחונות הארוך בליגה והעמידה אותו על 11, אחרי 114:115 דרמטי על קליבלנד. הפעם גיבור הערב היה סטיבן אדאמס, שהמשיך פנימה החטאה של ג'ה מוראנט 16 שניות לסיום. "הוא המשיך לעשות את מה שעשה כל העונה - דואג לכדורים חוזרים. הוא השיג לנו את הניצחון", אמר הרכז על הסנטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully