וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון ליידנר הושאל מאולימפיאקוס וחתם באוסטריה וינה עד תום העונה

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 18:58

מגן נבחרת ישראל, שהיה מבוקש גם בלאסק לינץ וראפיד וינה, נחת באנטליה שם נמצאת הקבוצה ויקיים אימון בכורה: "לא היה לי ספק שאגיע לכאן". יחזור אוטומטית ליוון בקיץ

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

קבוצה חדשה לדורון ליידנר: אולימפיאקוס ואוסטריה וינה סיכמו הבוקר על השאלת המגן השמאלי, שנחת היום באנטליה וחתם עד תום העונה בקבוצה האוסטרית. ליידנר מלווה על ידי סוכנו עידן בן אבו.

ליידנר היה מבוקש גם בלאסק לינץ ובראפיד וינה אבל היו בעיות שונות ביומיים האחרונים שנפתרו הבוקר ומגן נבחרת ישראל יערוך אימון בכורה בקבוצה שבה הוא יקווה לקבל דקות אחרי שלא שיחק באולימפיאקוס מתחילת העונה.

כידוע, בסגל של אוסטריה וינה נמצא גם הבלם מתן בלטקסה שהגיע עם הקבוצה ארצה העונה כשזו פגשה את הפועל באר שבע והובסה 4:0 בישראל במסגרת הקונפרנס ליג. אוסטריה וינה ממוקמת במקום השביעי בארצה אחרי 16 מחזורים.

המגן הישראלי סיפק תגובה ראשונה למעבר לאוסטריה: "הייתי בוינה בקיץ, ראיתי את האצטדיון ופגשתי אנשים נהדרים. עכשיו, כשהייתה לי האפשרות לבחור מועדון בו אוכל לצבור ניסיון ודקות משחק, לא היה לי ספק שזה יבוא מאוסטריה".

שחקן נבחרת ישראל דורון ליידנר מול נבחרת אלבניה. ברני ארדוב
בית חדש באוסטריה. דורון ליידנר/ברני ארדוב

ליידנר בן ה-20 נרכש על ידי אולימפיאקוס בקיץ תמורת כ-2 מיליון יורו, אבל לא ערך הופעה רשמית במדי הקבוצה הבוגרת מאז הגיע מהפועל תל אביב. הוא כלל לא יכול היה להירשם לליגה בגלל סיבוכים סביב הדרכון הרומני ונטל חלק רק במשחקי קבוצת המילואים.

המגן הספיק להופיע שש פעמים במדי נבחרת ישראל, כאשר בליגת האומות תפס מקום בהרכב והצטיין עם בישול שער השוויון לשון וייסמן ב-2:2 הביתי מול איסלנד ובישול למנור סולומון בניצחון 1:2 באלבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully