וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור: "אנחנו צריכים להיות חזקים מול טעויות השיפוט"

19.1.2023 / 11:01

בלם הפועל באר שבע התאכזב לאחר ההפסד בגמר גביע הטוטו: "המשחקים מול נתניה קשוחים מאוד". גורדנה וחטואל כעסו, במועדון ביקשו: "שיביאו את האנרגיות האלה ביום ראשון"

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:0 (4:5 בפנדלים)/ספורט1

מיגל ויטור מאוד רצה להניף את גביע הטוטו. בסיום המשחק בו הפועל באר שבע הפסידה 5:4 אמש (רביעי), הוא כיבד את הזכייה של היריבה מכבי נתניה ובא לדבר עם העיתונאים כדי לתת את השקפת העולם שלו על ההפסד ועל מה שקרה על כר הדשא. "המשחקים שלנו מול מכבי נתניה קשוחים מאוד", אמר ויטור. "מדובר בשתי קבוצות טובות. היו עצבים כי ברוב ההחלטות של הפיפטי פיפטי, השופט שרק לטובתם. אנחנו צריכים להיות יותר חזקים מזה ולהתמודד גם אם אנחנו מרגישים שקיפחו אותנו".

הבלם הוותיק המשיך ואמר: "אנחנו מאוכזבים ואפילו עצובים אבל כבר ביום ראשון יש לנו משחק נוסף מולם. נהיה חייבים להיות מפוקסים למשחק הליגה. נהיה חייבים לחזור לכדורגל שלנו. לא היינו טובים מספיק. אנחנו יכולים להיות הרבה יותר טובים במשחק הבא. נצטרך לחזור למה שהיה טוב במשחקים האחרונים שלנו".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ויטור/ברני ארדוב

מעבר לתחושות הקשות נגד השיפוט, היו כמה שחקנים בקבוצה שסיימו מאוד עצבניים. ביניהם רועי גורדנה שהוחלף ורותם חטואל שישב על הספסל. בקבוצה אמרו: "כל מי שיצא בכעס על משהו, שיביא את האנרגיות האלה למשחק ביום ראשון ויעזור להביא שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully