וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר דורשים: לא להופיע נגד חדרה במידה שהעונש לא יבוטל

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 13:49

אוהדים רבים הציפו בהודעות של הבעלים אברמוב והמנכ"ל אדרי אחרי שהקבוצה קיבלה עונש של משחק ללא קהל. החתימה של רודקו מתעכבת

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

זעם בקרב אוהדי בית"ר ירושלים בעקבות העונש של משחק ללא קהל שהוטל על המועדון, בעקבות הרימון עשן והשלכת חפצים בדרבי הירושלמי נגד הפועל ירושלים. האוהדים הציפו אתמול בהודעות את הבעלים ברק אברמוב והמנכ"ל כפיר אדרי בדרישה שלא לשתוק בנושא ואף קראו להם שלא להופיע למשחק במידה שהעונש לא ישתנה. בבית"ר לקחו יום או יומיים לחשוב לפני שיגיבו בנושא אך במועדון ישנו כעס גדול על ההחלטה.

השוער האוקראיני ארתור רודקו. Maurizio Lagana, GettyImages
החתימה מתעכבת. רודקו/GettyImages, Maurizio Lagana

בנושא אחר: חתימתו הרשמית של השוער החדש ארתור רודקו מתעכבת בשל פרטים טכניים והיא אמורה להתבצע לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא. דנילו אספרייה וירדן שועה צברו ארבעה כרטיסים צהובים כל אחד והוזהרו בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ירדן שועה, בית"ר ירושלים, מארח ילדים מעמותת "אחים לחיים". האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בוקר מרגש בבית וגן. שועה וחברי "אחים לחיים"/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

ילדי וחברי עמותת "אחים לחיים" הגיעו לבית וגן כדי לערוך אימון מיוחד עם שחקני הקבוצה הבוגרת. עמותה שמה לה למטרה לקדם ולסייע לחיילים צה"ל שנפצעו בזמן פעילות מבצעית וההגנה על העם והמולדת. אביחי, חבר העמותה, אמר לאחר האימון: "חוויה מטורפת, שחקני והנהלת המועדון קיבלו איתנו בדרך נפלאה, חתמו לנו על חולצות, על הכובעים והכדורים. ערכנו משחקון עם כל הילדים לפני האימון שלהם. זאת הייתה הפעם הראשונה שאני מגיע במסגרת שיתוף הפעולה עם בית"ר ואני מקווה להגיע לפה עוד הפעם, כי אני והילדים נהנו במיוחד".

אופיר קריאף, קפטן הקבוצה, הוסיף: "כל פעם שחברי עמותת "אחים לחיים" מגיעים אלינו אנחנו מתרגשים. ביום שני עלינו למשחק עם חולצות מיוחדות עליהם יש גם את הסמל שלנו וגם את הסמל שלהם והיום ערכנו אימון מיוחד שבו נפגשנו עם ילדיהם של חברי העמותה. החיבור בינוני לבין העמותה הוא ארוך שנים ואנחנו תמיד שמחים לארח אותם אצלנו".

במשחק האחרון נגד מכבי תל אביב לבשו שחקני הקבוצה הבוגרת חולצה הנושאת את סמל העמותה, כל החולצות אשר הוצאו למכירה אזלו. וחלק מההכנסות הוקדשו לעמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully