וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נענשה, ותארח את הפועל חדרה ללא קהל: "הרשעה 15 רק העונה!"

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 20:21

בית הדין הפעיל את העונש על תנאי שעמד נגד בית"ר, הקבוצה צפויה לערער במטרה להמיר את העונש. השוער ארתור רודקו עדיין לא חתם על חוזהו בשל עניינים טכניים

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים נענשה היום (רביעי) על התפרעות אוהדיה בדרבי נגד הפועל ירושלים (1:1) וספגה עונש של משחק ללא קהל - אחרי שהופעל נגדה העונש על תנאי שהיה לה.

בבית"ר צפויים לערער על העונש, שעלול למנוע מהקבוצה הכנסה של לפחות חצי מיליון שקל במשחק מול הפועל חדרה. במועדון יבקשו להמיר את העונש לרדיוס עם קהל או לסגירת היציע המזרחי.

בית"ר ירושלים טענה ש"מדובר במשחק חוץ, באיצטדיון טדי, מדובר בשני אירועים מינוריים. אכן הודלק רימון עשן ביציע אבל לא נגרם נזק ולא היה עיכוב. כנ"ל לגבי האירוע בדקה ה- 96, החפצים לא גרמו נזק והמשחק המשיך להתנהל ללא הפרעה. לא נתפס אף אחד היות שמדובר במשחק חוץ. ניסינו לבדוק את הסרטים אך לא תפסנו.

בית הדין טען ש"הנאשמת למעשה הודתה כי אכן אירע המתואר בדו"ח השופט על כן הנני מרשיע את הנאשמת במיוחס לה בכתב האישום.... אכן מדובר בעיקרון ב'משחק חוץ' אולם מה שנציגת בית"ר 'שכחה' הוא כי מדובר במשחק דרבי הנערך בירושלים...

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
סחבה עונש על תנאי מספטמבר. בית"ר/דני מרון

"מדובר בהעמדתה לדין והרשעתה ה- 15 !!! רק העונה של הנאשמת עקב מעשי אוהדיה והנאשמת 'סוחבת' על גבה עונש על תנאי שלא הופעל עוד מחודש ספטמבר 2022, אשר על כן החלטתי כי במקרה זה הנני מפעיל את עונש התנאי הקבוע כנגד הנאשמת וגוזר עליה עונש של איסור עריכת משחקים בפני קהל למשחק אחד בפועל. כמו כן הנני גוזר על הנאשמת עונש של קנס כספי בפועל בסך 15 אלף שקל".

* עוד בקבוצה: השוער ארתור רודקו עדיין לא חתם על חוזהו בשל עניינים טכניים הקשורים בהסכם אך שני הצדדים העריכו היום כי בימים הקרובים יחתום רשמית וינחת בישראל. כזכור, רודקו יוכל לשחק בשורות בית"ר רק מה-1 לפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully