וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "שמח שהשחקנים הגיבו כמו שהגיבו, לקחו אחריות באופן אישי"

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 8:09

מאמן הפועל תל אביב היה מאושר אחרי הניצחון המרשים על פריז ביורוקאפ שקירב את האדומים למקום השני הנחשק: "הקבוצה נבנתה להתמודד על תארים"

תקציר: הפועל תל אביב - פריז באסקטבול 79:95/ספורט 1

חיוכי המבוכה מההדחה ברבע גמר גביע המדינה ביום ראשון, התחלפו אמש (רביעי) בהפועל תל אביב בחיוכים של שמחה אחרי שהאדומים הביסו 79:95 את פריז בסקטבול באחת התצוגות היותר טובות שלהם מתחילת העונה. בזכות הניצחון טיפסה הפועל למקום השלישי בבית ב' עם שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, והם קרובים למקום השני, שעשוי לתת להם ביתיות אפשרית עד לשלב רבע הגמר לפחות במפעל.

אחרי רבע אחד צמוד התפוצצה הקבוצה של דני פרנקו בניצוחו של המאסטרו ג'ייקובן בראון שקלע 17 נקודות והשווה את שיא האסיסטים בכל הזמנים במפעל עם 16, כשחוץ ממנו המוציאים לפועל העיקריים היו ג'ורדן מקריי עם 17 נקודות וג'יי פי טוקוטו עם משחקו הטוב ביותר העונה עם 16 נקודות ב-19 דקות. צ'ינאנו אונואקו תרם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"הקבוצה נבנתה לזכות בתארים". פרנקו/דני מרון

"אני שמח שהשחקנים הגיבו טוב אחרי הפסד קשה", אמר דני פרנקו בסיום המשחק, "המשחק היה יותר מנטאלי מהכל ממשחק של כדורסל. היו לנו כמה עליות וירידות לאחרונה, אני שמח שכל אחד הרגיש אחראי והשאיר אותנו בצמרת הגבוהה של היורוקאפ, יש לנו מאזן שאנחנו גאים בו. אני מקווה שנוכל לבנות על המשחק הזה, לא שהיו דברים חדשים מדי, הנענו את הכדור טוב. אנחנו קרובים לצמרת של הליגה באסיסטים, זה היה בקצב שלנו, אני שמח ששיחקנו כדורסל של הפועל תל אביב כמו שאנחנו יודעים".

"המשחק הזה מאוד משמח אותי, זה מראה שאנשים לוקחים ללב, ולוקחים אחריות על עצמם, יודעים לבוא ולהגיב", המשיך המאמן, "כבר הפסדנו משחק העונה בכמעט 30 הפרש, אין קבוצה בליגה שאנחנו פחות טובים ממנה ב-30 הפרש, באנו למשחק לא נכון. היום הובלנו ב-20 ומשהו הפרש, אנחנו לא יותר טובים מפריז ב-25 הפרש. כדורסל זה המון משחק מנטאלי, ומתי אתה תופס כל קבוצה. הם ניצחו את טורק טלקום ב-20 הפרש, ניצחו את שטרסבורג ב-30 הפרש, באו לארץ נסעו לטייל בירושלים, אולי מישהו אמר להם שיהיה להם קל, ונגמר מה שנגמר. הפרשים כאלה הם תולדה של מצב מנטאלי של קבוצה. לא היה סיכוי שנתפרק, יש לנו ליבה חזקה של קבוצה. ליבה של שחקנים שסביבם אנחנו רוצים להוסיף עוד ועוד שחקנים. שמח שהשחקנים הגיבו כמו שהם הגיבו היום. כל אחד לקח אחריות באופן אישי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
גיבורי הניצחון. אונואקו וג'ייקובן/דני מרון

פרנקו התייחס להדחה מהגביע ולהמשך העונה: "הקבוצה הזאת לא נבנתה כדי להגיע לאירוע אחד, היא רוצה לשאוף להתמודד על תארים, לא הצלחת על אחד, אתה הולך הלאה לבא בתור. אף אחד לא בוכה על זה עכשיו, אנחנו ממשיכים קדימה, האתגרים הולכים להיות יותר קשים. אתגר רודף אתגר. היה באסה ותסכול, לפעמים הדרך הכי טובה זה לקבל משחק נגד קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully