וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה גם לאבדיה? וושינגטון החלה בשיחות על טריידים על רוי האצ'ימורה

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 23:23

הוויזארדס גם קיבלו הצעות על קייל קוזמה, אבל מעריכים ששחרור של הפורוורד היפני יפנה מקום ושכר להארכת החוזים של קוזמה ופורזינגיס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.1/ספורט1

וושינגטון וויזארדס עומדת לשנות את פניה? על פי דיווח של שאמס צ'ראניה ו"האתלטיק", הנהלת וושינגטון כבר החלה בשיחות עם מספר קבוצות על אפשרות לעשות טרייד שיכלול את רוי האצ'ימורה, הקלע היפני שמשחק כבר ארבע עונות במועדון.

האצ'ימורה, שאמור להפוך לשחקן חופשי ביולי, עורר עניין בקרב "מספר קבוצות במערב שמחפשות קלעים", כך נכתב בדיווח, שעל פיו הקבוצה עשויה לעשות שינויים נוספים.

שחקני וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה, רוי האצ'ימורה. Patrick Smith, GettyImages
מקריבים אחד בשביל להשאיר אחר? קוזמה והאצ'ימורה/GettyImages, Patrick Smith

"הוויזארדס גם קיבלו פניות מקבוצות שמתעניינות לקיים עסקאות על קייל קוזמה", נכתב, "אבל שחרור של האצ'ימורה יסתום את הפקק בעמדת הפורוורד בקבוצה, ויעניק למועדון אפשרות פיננסית טובה יותר להחתים את קוזמה על חוזה ארוך חדש ולהאריך את חוזהו של קריסטפס פורזינגיס על חוזה חדש בקיץ".

האם זה ישפיע על דני אבדיה? לא ברור מי יגיע במקום האצ'ימורה, אבל ייתכן ש"שחרור הפקק" בעמדת הפורוורד עשוי להעניק לישראלי יותר דקות.

האצ'ימורה בן ה-24 נבחר על ידי וושינגטון במקום ה-9 בדראפט 2019 אחרי ששיחק במכללת גונזאגה. העונה ב-28 משחקים הוא מעמיד ממוצעים של 12.9 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully