וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה באמת הוא?": אוהדי מנצ'סטר יונייטד לא מאמינים איך נראה כוכב העבר

תמונה של אוהד לצד אגדת העבר בריאן מקלייר הופצה ברשתות, והמראה החדש של השחקן שכיכב 11 במדים האדומים הפתיע אותם: "נראה כמו הומלס או כוכב רוק"

אחרי שנים של קריירה תובענית מבחינת הרגלי תזונה ושמירה על כושר, ספורטאי עבר רבים מרשים לעצמם להינות קצת יותר בימים שאחרי הפרישה, עולים במשקל ונראים קצת שונה מכפי שזכרנו אותם על המגרש. עם זאת, מעטים השחקנים שעושים שינוי קיצוני עד כדי כך שהאוהדים מתקשים לזהות אותם. מקרה כזה התרחש במנצ'סטר, כאשר אוהדי יונייטד נדהמו מתמונתו של אגדת המועדון בריאן מקלייר.

השחקן שלבש את מדי השדים האדומים בין 1987 ל-1998 אמנם לא העלה דרסטית במשקל, אך הוא עבר שינוי מסיבי במראה מבחינת השיער. השבוע פורסמה ברשתות החברתיות תמונה של אוהד מצטלם עם מקלייר בפאב במנצ'סטר, כאשר הסקוטי בן ה-58 מציג זקן לבן וארוך שהותיר את אוהדים המומים.

אוהדי יונייטד, מזהים אותו?

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד בריאן מקלייר. Allsport UK/ALLSPORT, GettyImages
השתנה הבחור. מקלייר במדי יונייטד/GettyImages, Allsport UK/ALLSPORT

"האם זה באמת הוא?", תהו מספר אוהדים של השדים האדומים, כאשר אחד מהם אמר כי בחזות הנוכחית מקלייר נראה כמו הומלס. אוהד נוסף התלוצץ וטען כי מקלייר כיום "נראה כמו כוכב רוק עשר שנים אחרי פירוק הלהקה שלו, איזו אגדה".

בלמעלה מעשור תחת סר אלכס פרגוסון, מקלייר ערך למעלה מ-450 הופעות, זכה בארבע אליפויות אנגליה ובשני גביעים, אך הוא פספס בשנה את הזכייה בטרבל שכלל את ליגת האלופות ב-1999. בנוסף מקלייר שיחק במדי סלטיק ומאת'רוול ממדינתו ואף ערך 35 הופעות במדי הנבחרת. אחרי הפרישה שימש מקלייר תקופה קצרה כעוזר מאמן בבלקבורן ולאחר מכן שב ליונייטד במספר תפקידים במחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully