וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: הפועל תל אביב טיילה מול פריז, בראון השווה שיא יורוקאפ

האדומים השאירו מאחור את התבוסה בגביע המדינה עם 79:95 על הצרפתים בזכות רבע שני של 35 נקודות. הרכז השווה את שיא כל הזמנים במפעל עם 16 אסיסטים והוסיף 17 נקודות, דאבל דאבל גם לאונואקו

תקציר: הפועל תל אביב - פריז באסקטבול 79:95/ספורט 1

אחרי התבוסה להפועל ירושלים ברבע גמר גביע המדינה, הפועל תל אביב לא הייתה יכולה לספק תגובה טובה יותר מתצוגת התכלית שלה הערב (רביעי). האדומים של דני פרנקו שבו למסלול הניצחונות עם 79:95 משכנע בבית על פריז באסקטבול, והעלו את מאזנם ביורוקאפ 4:7 חיובי. בכך הם השוו את מאזנם לזה של הצרפתים והשלימו ניצחון כפול עליהם העונה, ואף הנחילו להם הפסד ראשון בשנת 2023.

הפועל תל אביב הובילה ברוב הרבע הראשון, אך סיימה אותו בשוויון. ברבע השני היא הראתה כיצד קלעה 100 נקודות במפגש הקודם נגד הצרפתים, וסיפקה עשר דקות לפנתיאון. האדומים קלעו לא פחות מ-35 נקודות, ספגו 18 בלבד, וירדו להפסקה ביתרון 38:55 מבטיח.

ההפרש במחצית השנייה רק הלך וצמח, ולמעשה הצרפתים לא היוו איום על זהות המנצחת עד לסיום. מעל כולם נצץ ג'ייקובן בראון - הוא אמנם קלע 17 נקודות, אך חשוב מכך, השווה את השיא ההיסטורי ביורוקאפ עם 16 אסיסטים. צ'ינאנו אונואקו גם הוא סיפק דאבל דאבל של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים, ג'ורדן מקריי קלע 17 והוביל את הריצה ברבע השני יחד עם ג'יי פי טוקוטו שקלע 16.

מי שנכחו באולם ונהנו מתצוגת התכלית היו דייויד ומיכאל מינצברג, נציגי קבוצת הרכישה האמריקאית שאמורה בקרוב להשלים את רכישת קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב.

ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מעל כולם. בראון/דני מרון

קלעו להפועל תל אביב: ג'ייקובן בראון (16 אסיסטים, 8 ריבאונדים) וג'ורדן מקריי 17 כ"א, ג'יי פי טוקוטו 16, צ'ינאנו (10 ריבאונדים) ותומר גינת 10 כ"א, בר טימור 9, קסבייר מנפורד 8, ג'יילן הורד 5, אדם אריאל 3. שותפו ולא קלעו: עידן זלמנסון, גיל בני.

קלעו לפריז באסקטבול: איסמעאל קמאגטה 17 (12 ריבאונדים), טיירון וואלאס 15, אמר גגיץ' 11, ג'רמי אוואנס 10, גוטייה דניס 9, ג'והאן בגארין 8, אמיר סימס 5, אקסל טופאן 4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיכאל מינצברג לורנס מינקון מקבוצת רכישה הפועל תל אביב. דני מרון
הגיעו להתרשם מקבוצת הכדורסל. דייויד ומיכאל מיינצברג, הרוכשים המיועדים של הפועל תל אביב בכדורגל/דני מרון

מהלך משחק

רבע 1: תומר גינת פתח נהדר עם שש נקודות ללא החטאה ואיזן ל-8:8. האדומים ניצלו איבוד כדור רשלני של האדומים, בר טימור שגם כן נראה טוב בפתיחה סיים התקפה מתפרצת בסל מהאסיסט החמישי של ג'ייקובן בראון תוך חמש דקות. טיירון וואלאס הגיב עם שבע נקודות מתוך עשר הראשונות של הפריזאים והקטין ל-12:10. טימור הנפלא הוסיף שלשה, ג'יי פי טוקוטו קלע שני סלים רצופים והגדיל ל-12:19. האורחת התאוששה וחזרה בדרך ל-20:20 אחרי הרבע הראשון.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור מול שחקן פריז באסקטבול טיירון וואלאס. דני מרון
הישראלים של הפועל תל אביב פתחו נהדר. טימור/דני מרון

רבע 2: אחרי שחילק אסיסטים לחבריו, בראון עלה לראשונה על הלוח עם שלשה שקבעה 21:27 אדום. שלשה של ג'ורדן מקריי קבעה יתרון דו ספרתי ראשון, אך אקסל טופאן במהלך של ארבע נקודות צימק ל-33:27. מקריי וטוקוטו המשיכו בהתפוצצות וקבעו הפרש שיא של 30:44. הצרפתים ניסו להתקרב אך ההמשך רק הלך וגדל כאשר בראון קבע 32:49. קסבייר מנפורד קלע שלוש שניות להפסקה, חטף את הוצאת החוץ וקלע סל נוסף על הבאזר. 38:55 להפועל תל אביב במחצית.

ג'יי פי טוקוטו, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
כיכב בריצה. טוקוטו/דני מרון
קסבייר מנפורד, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
רבע שני מדהים של האדומים. מנפורד/דני מרון

רבע 3: מנפורד ובראון המשיכו מהיכן שעצרו, האחרון קלע מבחוץ והוסיף אסיסט לטימור. היתרון חצה לראשונה את רף 20 הנקודות - 45:66. אמיר גגיץ' הקטין את היתרון ל-17 נקודות, אך צ'ינאנו אונואקו החזיר ל-21. איסמעאל קמגאטה שוב צימק, ופריז ירדה לרבע האחרון בפיגור 77:61.

ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב לצד צ'ינאנו אונואקו. דני מרון
כיכבו עם דאבל דאבל. בראון ואונואקו/דני מרון
שחקן פריז באסקטבול טיירון וואלאס מול שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. דני מרון
האורחת לא היוותה איום. וואלאס מול גינת/דני מרון

רבע 4: אדם אריאל צלף מחוץ לקשת את הנקודות הראשונות שלו במשחק, בראון הוסיף סל מאותו הטווח וקבע 65:88. קמאגטה שמר על האחוזים הנהדרים שלו בצד הלבן, אך האורחת לא ממש הצליחה להקטין את ההפרש. בראון ניסה לשבור את שיא האסיסטים ההיסטורי של היורוקאפ בהתקפה האחרונה, אך נאלץ להסתפרק בהשוואת השיא עם 16 אסיסטים - 79:95 להפועל תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully