וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מרתון. האקתון: שיתוף הפעולה בין בכירי הספורט הפראלימפי ובכירים בחברה הישראלית

מבזקי ספורט:ביום שלישי התקיים בהרצליה האקתון ראשון מסוגו ביוזמה של הוועד הפראלימפי לקראת אולימפיאדת הפראלימפי בפריז 2024. אורבן צ'ויס מעניק חסות לנבחרת הנשים של מכבי ת"א בכדורעף

נועם גרשוני ספורטאי פאראלימפי ישראלי וטייס קרב לשעבר, אנדרו דנוס מבעלי דיוטי פרי גיימס ריצרדסון ואלי בירנבאום יו״ר הוועד הפראלימפי. נדב הולצמן,
נועם גרשוני ספורטאי פאראלימפי ישראלי וטייס קרב לשעבר, אנדרו דנוס מבעלי דיוטי פרי גיימס ריצרדסון ואלי בירנבאום יו״ר הוועד הפראלימפי/נדב הולצמן

ביום שלישי התקיים בהרצליה האקתון ראשון מסוגו ביוזמה של הוועד הפראלימפי לקראת אולימפיאדת הפראלימפי בפריז 2024.

האקתון עסק ברעיונות לפיתוח טכנולוגיות חדשות, פיתוח תשתיות וקידום ספורט נשים, יצירת דרכים להיטיב בדרכו של הספורטאי בדרך לפסגה ומציאת דרכים להעלאת המודעות לספורט הפראלימפי וחיזוק מעמדו בארץ ובעולם.

במהלך האירוע לקחו חלק בין היתר: אנדרו דנוס מבעלי דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, מנהל תפעול וחדשנות במכבי תל אביב - אופיר פראנק, אסף גרין - איש הספורטק בחברת הענק היפנית NTT, יובל וגנר - יו"ר עמותת נגישות ישראל, מנהל קולוסיאום ספורטק - אורן סמיניאן, ועוד.

מכבי תל אביב כדורעף נשים. אלעד גרובנר,
בנות מכבי תל אביב/אלעד גרובנר

מותג המזון סופר פרימיום לכלבים וחתולים אורבן צ'ויס מבית ביופט, מקבוצת מוצרי מעברות, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, חתם על הסכם חסות עם נבחרת הנשים של מכבי ת"א בכדורעף. החסות כוללת תמיכה כספית במועדון, חלוקת ערכות מזון לחתולים וכלבים המוענקות לכלל השחקניות והצוות המקצועי של הקבוצה, חלוקת ערכות מזון לשחקניות של הקבוצות היריבות בתחילת כל משחק במהלך כל העונה וכן, הופעת לוגו של מותג אורבן צ'ויס על חולצות השחקניות.

ורה וטקין, סמנכ"לית השיווק של חברת ביופט: "ביופט ואורבן צ'ויס גאים לתמוך ולקדם את הספורט הנשי בישראל. ביופט גאה בתשומת הלב המיוחדת שהיא מעניקה לבעליהן של חיות המחמד ואנחנו רואים בתמיכה בספורט חלק בלתי נפרד בקידום אורח חיים בריא גם לאנשים וגם להולכים על ארבע".

גידי קוהלי, מנכ"ל חברת Geoplast נותנת חסות ראשית לקבוצת הכדורעף נשים של מכבי ת"א: "כאוהד מכבי ת"א כדורסל מגיל צעיר וכאחד שיושב 28 שנים על אותו כסא בהיכל הספורט יד אליהו החלטתי לתמוך בקבוצת הכדורעף נשים של מכבי ת"א על מנת לעודד את ספורט הנשים בישראל יחד עם חברות נוספות שעוזרות ותומכות בקבוצה. אני שמח שחברת אורבן צ'וייס כמובילה בתחומה נותנת לכל השחקניות שמשחקות מולנו מארז מתנות מכובד ומרשים עם מוצריה המעולים. יחד וביחד נמשיך לתמוך בקבוצת הכדורעף נשים ואף נפרסם שחקניות מכבי עם סיפורים מעניינים על הכלבים שהם מגדלות בשמחה ואהבה."

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully