וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: בכמה נמכרה החולצה שלבש מסי במשחקו הראשון כאלוף עולם?

פריז סן ז'רמן ערכה מכירה פומבית שכל רווחיה יועברו לתרומה, תושב סין הציע סכום אסטרונומי עבור החולצה שלבש הארגנטינאי נגד אנז'ה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.1/ספורט1

התרגשות רבה נרשמה ברחבי העולם לקראת משחקו הראשון של ליאונל מסי כאלוף עולם, אבל בכמה אתם חושבים שניתן היה למכור את חולצת המשחק הראשונה שלו כזוכה הגדול של המונדיאל? פריז סן ז'רמן הוציאה למכירה פומבית את החלוצות שלבשו השחקנים באותו משחק במטרה לגייס כספים לתרומה, וכך זכינו לתשובה לשאלה.

משחקו הראשון של מסי עם פריז סן ז'רמן היה ב-0:2 על אנז'ה, משחק בו אלוף העולם הטרי עם ארגנטינה גם הבקיע, ובסיומה של המכירה הפומבית נודע כי חולצתו של מסי נמכרה בכ-43 אלף יורו. הרוכש הוא אדם סיני שתחילה הציע כ-22 אלף יורו עבור החולצה, אך שידרג את הצעתו שוב שוב, במשך שבע פעמים בסך הכל, עד שלא היה מי שיתחרה בו ויציע יותר.

היה זה כידוע משחק שבו קיליאן אמבפה לא שותף מכיוון שזכה לחופשה שאותה העביר בארצות הברית, אבל אם משווים את המחיר שבו נמכרה החולצה של מסי למכירות פומביות קודמות, ניתן להבין עד כמה משמעותי הסכום שהצליחה פ.ס.ז' לגייס בזכות מסי - חולצות של ניימאר ואמבפה נמכרו לאחרונה בסכומים שלא עולים על 15 אלף יורו.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
סכום נכבד גויס בזכות החולצה שלו. מסי/רויטרס

מסי בן ה-35 זכה להניף את גביע העולם הראשון שלו בתום המונדיאל האחרון בקטאר, טורניר שאותו סיים כמצטיין בנוסף לכך שגם כבש שבעה שערים (אחד פחות מקיליאן אמבפה) וסיים עם שלושה בישולים - בפסגה בצוותא עם מספר שחקנים נוספים. כזכור, הוא זכה לחופשה שנמשכה כשבועיים ושאותה בילה במולדתו, ושב לאימוני פריז סן ז'רמן רק בשבוע הראשון של חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully