וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.1: זומר צפוי לחתום בבאיירן מינכן, גם קיין יצטרף?

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 16:45

בעקבות פציעת נוייר, הבווארים ירכשו את השוער השוויצרי מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 8 מיליון יורו, באנגליה מדווחים שגם חלוץ טוטנהאם על הכוונת. מנצ'סטר סיטי בעקבות קברצחליה, לאאו יאריך חוזה במילאן?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.1/ספורט1

העברות

* אחרי שש שנים, אליפות אחת, 158 הופעות ו-111 שערים, חלוץ נבחרת ונצואלה ג'וזף מרטינס עזב את אטלנטה יונייטד וחתם בתחנה השנייה שלו ב-MLS - אינטר מיאמי שבבעלות דייויד בקהאם.

* אוגסבורג מהבונדסליגה הגרמנית הודיעה על רכישת אירווין קרדונה, החלוץ הצרפתי שמיעט לשחק העונה בברסט ונמכר תמורת כחצי מיליון יורו.

שמועות

* באיירן מינכן תחסר את השוער שלה מנואל נוייר שנפצע בתאונת סקי וגמר את העונה, אבל על פי "בילד" היא מצאה מחליף ראוי ביותר: יאן זומר השוויצרי, שוער בורוסיה מנשנגלדבאך. זומר יחתום עד 2025 ובאיירן תשלם עבור רכישתו 8 מיליון יורו. הוא יעבור בדיקות רפואיות ביממה הקרובה.

* טוטנהאם מתחילה להשלים עם הרעיון שהארי קיין יעזוב בסיום העונה. למרות האופטימיות שיאריך את חוזהו, באנגליה פורסם היום שאם באיירן מינכן תגיש הצעה המוערכת בכ-100 מיליון יורו, התרנגולים ישקלו בחיוב את מכירתו. המחיר שתידרש באיירן לשלם עבור החלוץ יהיה מופחת לעומת תג המחיר שצפוי לקבוצות אחרות בפרמיירליג, על אף העובדה שחוזהו יסתיים בשנה הבאה.

* מנצ'סטר סיטי עשויה להציע לנאפולי סכום עתק בקיץ עבור חביצ'ה קברצחליה, הסנסציה הגיאורגית שלה. חביצה נרכש תמורת 10 מיליון יורו בלבד בקיץ, אך מחירו עשוי להגיע ל-100 מיליון ואף יותר בקיץ הבא.

* באנגליה מדווחים שתומאס טוכל, מאמנה המפוטר של צ'לסי, מעוניין במשרה של המאמן הבא של טוטנהאם. זאת במידה שאנטוניו קונטה יעזוב אותה.

* האם אל נאסר תצרף לרונאלדו חבר לשעבר מיובנטוס? הסעודים בודקים את האפשרות להחתים את חואן קואדרדו, הקיצוני הקולומביאני בן ה-34.

* ליברפול במגעים מתקדמים עם רוברטו פירמינו לגבי הארכת חוזהו עד 2025.

* בורנמות', נוטינגהאם ואל נאסר נאבקות על החתמתו של קיילור נבאס, השוער הקוסטה ריקני הוותיק של פריז סן ז'רמן.

* מילאן נחושה להאריך את חוזהו של רפאל לאאו כמה שיותר מהר. על פי הדיווחים באיטליה האלופה תציע לכוכב הפורטוגלי שלה שכר של 7 מיליון יורו לעונה, כולל בונוסים.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי. רויטרס
יעבור מהתכלת של נאפולי לתכלת של סיטי? חביצ'ה קברצחליה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully