וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזדמנות להגשים חלום": גיא חדידה חתם לשנה וחצי בסקריאספור

18.1.2023 / 13:36

בני ריינה שיחררה את הקשר בתמורה לפיצוי כספי מהקבוצה מליגת המשנה בטורקיה. אקס לודוגורץ עשוי להחליף את נורטי שמבוקש בלאומית

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה 0:3/ספורט 1

ליגיונר חדש: גיא חדידה, קשר מכבי בני ריינה, יצא אתמול לטורקיה והשלים את מעברו לקבוצת סקריאספור שמדורגת במקום התשיעי מליגת המשנה בטורקיה. כבר בשבוע שעבר הודיע חדידה לראשי מכבי בני ריינה על כוונתו לעזוב לסקריאספור בהתאם לסעיף השחרור בחוזהו, כפי שפרסמנו לראשונה בוואלה! ספורט. הוא חתם באמצעות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב.

חדידה נחת אתמול בטורקיה והבוקר חתם לשנה וחצי בקבוצה. בני ריינה סירבה תחילה לשחרור, אך זכתה לפיצוי כספי ונתנה לו את האור הירוק לעזוב. "נפתחה בפני אפשרות להגשים חלום במועדון ענק עם קהל מטורף ואין שמח ממני לצאת דרך מאתגרת ומיוחדת", אמר הבוקר חדידה.

גיא חדידה וסוכנו אדם קידן. באדיבות המצולמים, אתר רשמי
מגשים חלום. חדידה עם קידן בטורקיה/אתר רשמי, באדיבות המצולמים
אניסט אבל, שחקן לודוגורץ. Clive Rose, GettyImages
בקרוב בריינה? אבל במדי לודוגורץ נגד טוטנהאם/GettyImages, Clive Rose

ללא כל קשר לעזיבת חדידה, מכבי בני ריינה, המדורגת אחרונה בטבלת ליגת העל, משוועת להחתים שחקני חיזוק, אך בשלב זה מתקשים ראשי המועדון למצוא שחקנים ראויים. אחד השמות שעלו כעת על הפרק הוא של הקשר האחורי אבל אניסט, יליד מדגסקר, בן 33, ששיחק ברוב הקריירה שלו בבולגריה ולפני עשרה ימים הפך לשחקן חופשי בעקבות שחרורו מברואה שבמדיה רשם העונה 956 דקות ב-11 הופעות בליגה הבולגרית הבכירה. ברקורד של אניסט יש בין השאר שבע עונות בלודוגורץ שמשתתפת בקביעות במפעלים האירופיים ובריינה בוחנים כעת את צירופו בכפוף לבדיקות רפואיות שיעבור.

הצוות המקצועי גם מחפש שחקני חיזוק לחלק ההתקפי ובוחן מועמדות של מספר חלוצים זרים. בכל אופן, מי שישוחרר מהסגל כדי לפנות משבצת של זר הוא הקשר איסק נורטי, שמבוקש במספר קבוצות בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully