וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקיץ' שוב הדהים, לילארד זעם: "השופטים הכריעו את המשחק"

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 10:09

הג'וקר רשם טריפל דאבל במעל 90 אחוז והשתווה לצ'מברליין האגדי, כוכב פורטלנד לא התרשם: "נראה שהשופטים שרקו על כל מגע שלנו"

ניקולה יוקיץ' זכה כבר פעמיים בתואר ה-MVP של העונה, אבל נראה שהעונה הוא מצליח להתעלות אפילו על עצמו. הג'וקר נתן הלילה עוד תצוגה בלתי נשכחת והוליך את דנבר לניצחון ביתי 14 (!) רצוף מול פורטלנד עם טריפל דאבל משוגע של 36 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. יוקיץ' החטיא רק פעם אחת ב-14 זריקות בלבד שהוא לקח מהשדה והוא השחקן השני בהיסטוריה עם טריפל דאבל של לפחות 35 נקודות ב-90 אחוז מהשדה. מי שקדם ליוקיץ' היה רק ווילט צ'מברליין ומה שעוד יותר מדהים זה שהסרבי עושה זאת בפעם השנייה בקריירה.

"הוא עושה את זה כל הזמן", פרגן ליוקיץ' ג'מאל מארי חברו שכבר רגיל להצגות שלו. עד כה בעונה הנוכחית יוקיץ' רושם ממוצעים של 25 נקודות ב-62.7 אחוז עונתי מהשדה ו-37.2 אחוז מחוץ לקשת. אגב, דנבר ניצחה בכל המשחקים העונה שבהם יוקיץ' רשם טריפל דאבל והוא עשה את זה כבר 13 פעמים.

עוזר המאמן קיבל "זובור" בחדר ההלבשה

ניקולה יוקיץ' דנבר. רויטרס
מה עוד אפשר להגיד עליו?/רויטרס

"אנחנו בכיוון הנכון, יש לנו הרבה ביטחון במשחק שלנו", הצטנע יוקיץ' לאחר המשחק. מי שלא היה עד להצגה של יוקיץ' היה מייקל מאלון, המאמן הקבוע שנכנס לפרוטוקול קורונה. דייויד אדלמן, עוזר המאמן שהחליף את מאלון, קיבל מקלחת של מים קרים בחדר ההלבשה לאחר המשחק.

אלא שלמשחק הזה היה צד נוסף. דמיאן לילארד, כוכב האורחים ששוב התפוצץ עם 44 נקודות, היה טעון מאוד בגלל השיפוט החד צדדי לטענתו. "היינו יכולים לעשות הרבה דברים אחרת, אבל ברגעי ההכרעה הרגשתי שהשופטים הכריעו את המשחק", אמר לילארד שקיבל עבירה טכנית לקראת סוף הרבע האחרון. "היה משחק פיזי ואגרסיבי אבל נראה שכל מגע שלנו גרם לשריקה לעבירה, ככה זה נראה לי לפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully