וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן: "מקבל את הביקורות ומבטיח עוד רגעים גדולים ביחד"

שחקן מכבי תל אביב מודע ליכולת שהוא מציג ובפוסט באינסטגרם הודה: "אני נמצא בתקופה פחות טובה, אבל עובד קשה מאוד כדי לחזור בכל הכוח"

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

מכבי תל אביב נלחמה במשך שבועות ארוכים כדי להשיב אליה את יונתן כהן, עד שלקראת סגירת חלון ההעברות בחודש ספטמבר הקשר חזר לקרית שלום בתום עונה לא מוצלחת בפיזה מליגת המשנה באיטליה.

החודשים הראשונים במכבי תל אביב לא מזהירים בלשון המעטה מבחינת כהן, שאתמול (שני) בטדי פתח בהרכב והוחלף עוד במהלך המחצית הראשונה, בדקה ה-41, בעקבות הכרטיס האדום שספג דריק לוקאסן והצורך של המאמן אייטור קראנקה להכניס שחקן עם אוריינטציה הגנתית יותר. עם זאת, כהן פרסם הערב הודעה באינסטגרם ובה הודה כי הוא מודע ליכולת שהוא מציג לאחרונה, אבל גם סיפק הבטחה לקהל הצהוב.

יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מודע ליכולת שהוא מציג. יונתן כהן/אריאל שלום

"אני רוצה להגיד שאני גאה בקבוצה שלי", כתב כהן בהתייחסות ראשונה שלו ל-2:2 נגד בית"ר ירושלים אמש, תיקו שעלה למכבי תל אביב בנקודות יקרות שבוע לפני שתארח את המוליכה והאלופה מכבי חיפה למשחק עונה, "נלחמנו ב-10 שחקנים ולמרות שהיינו בפיגור פעמיים, ידענו לחזור כמו גברים ולא היינו רחוקים מלנצח.

"אישית, אני נמצא בתקופה פחות טובה ומקבל את כל הביקורות, אני משתדל לעשות את כל מה שאני יכול ועובד קשה מאוד כדי לחזור בכל הכוח. אני מבטיח שאתן לכולנו עוד רגעים גדולים ביחד. יאללה מכבי", כתב שחקן ההתקפה שגם אתמול תופקד בצד שמאל במערך 5-3-2, עד אשר הוחלף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ערן זהבי, שכבש צמד אתמול, העלה גם כן פוסט בעמוד האינסטגרם שלו: "אתחיל בזה שכולנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל אני גאה בקבוצה שלנו. ברגעים לא פשוטים, ב-10 שחקנים, חזרנו למשחק פעמיים וגם לא היינו רחוקים מלנצח והראינו הרבה אופי. תודה לכל מי שהגיע אתמול לטדי הרגשנו אתכם בכל שנייה! ניפגש שבוע הבא בבלומפילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully