וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "ביטול המשחק בסכנין יכול לפגוע", קוז'וך: "רוצים לזכות"

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 18:00

הפועל באר שבע ומכבי נתניה ייפגשו באצטדיון פתח תקוה בגמר גביע הטוטו (רביעי, 20:00) אחרי ששרדו מותחנים משוגעים בשלבים הקודמים. הקפטן האדום מיגל ויטור: "תמיד מרגש לשחק על תואר", גנדלמן מהצד הצהוב: "שבוע מאוד חשוב למועדון"

גמר גביע הטוטוהסתיים18/01/2023
מכבי נתניה
    4:5
      הפועל באר שבע

      הפועל באר שבע עברה בדרך לגמר גביע הטוטו את מכבי חיפה והפועל תל אביב, שני מפגשים דרמטיים שהסתיימו בבעיטות הכרעה מ-11 מטר. גם מכבי נתניה הגיעה לגמר אחרי ששרדה מותחנים מול מכבי תל אביב והפועל חדרה, שגם הם הסתיימו רק אחרי דו קרב מהנקודה הלבנה. מחר (רביעי, 20:00) מצפה דרמה נוספת ואחרונה בהחלט לעונת 2022/23 בגביע הטוטו, כאשר הן ייפגשו בגמר - ארבעה ימים לפני שייפגשו גם בליגה.

      היום שלישי התייצבו מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה והקפטן שלו מיגל ויטור, יחד עם מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך ושחקן הקבוצה עומרי גנדלמן, למסיבת העיתונאים המסורתית לקראת הגמר.

      ברדה פתח ואמר: "אין לדעת מה יהיה במשחק. רצינו מאוד שיתקיים בשבת המשחק נגד סכנין, אבל הוא התבטל ולנו אין שליטה על כך. חבל לבזבז על כך אנרגיות. קבעו שאין משחק וזה הכל. תמיד קשה לפגוש קבוצה פעמיים בהפרש של ארבעה ימים, זה קרה לנו גם בעונה שעברה עם מכבי תל אביב וזה לא פשוט. לשמור כוחות? המשחק הקרוב הוא הכי חשוב".

      מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
      מי יזכו להניף את גביע הטוטו לעונת 2022/23?/ניב אהרונסון

      עוד אמר ברדה על המשחק שנדחה בשבת עקב תנאי מזג האוויר: "להיות בסכנין, לא לשחק ולחזור לבאר שבע ממש לא נותן לנו יתרון, זה אולי אפילו יכול להיות חיסרון כי לא שיחקנו. תואר זה תואר ולא משנה חשיבותו, זה צריך לתת לשחקנים יותר דרייב מאשר במשחק רגיל".

      לדברי המאמן הוסיף הקפטן שלו, ויטור: "זה תמיד מרגש לשחק בגמר, במשחק על תואר, אנחנו שמחים להיות כאן ומחר ניתן את הכל כדי לזכות בגביע. כל משחק הוא מרגש עבורי, גם אחרי כל כך הרבה שנים שאני משחק. הסיכויים הם 50-50, אנחנו מכירים אותם והם אותנו אחרי כל כך הרבה מפגשים. יש זמן עד למשחק ביום ראשון וכמובן שאחת הקבוצות תגיע אליו בהרגשה שונה, אבל אנחנו מתמקדים רק בגמר".

      מיגל ויטור קפטן הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
      עדיין מתרגש. מיגל ויטור/ניב אהרונסון

      מנגד, אמר קוז'וך שמקווה להוביל את מכבי נתניה לתואר: "לא יודע אם מתרגש זו המילה הנכונה, אבל אני ממוקד מאוד. המשחק בשבת נגד הפועל חיפה לא ישפיע, זה בסופו של דבר משחק על תואר ואנחנו ננסה להיות במיטבנו ולנצח. אנחנו נפגוש קבוצה איכותית ומאומנת ונעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי לקחת גביע. בשבילנו כצוות, בשביל השחקנים ובשביל המועדון - יש חשיבות לזכות ורצון לשמח את כולם, אבל בשביל זה נצטרך לעבוד קשה במגרש. המעבר מעמדת העוזר? זה לא משהו שחשבתי עליו, אבל זו מציאות שנוצרה ושאני מתמודד איתה".

      על חלון ההעברות של ינואר: "יש כמה שמות שאני ואלמוג העברנו להנהלה. זה בידיים שלה ההנהלה ואני בטוח שזה יקרה".

      לדבריו הוסיף גנדלמן: "זה משחק על תואר, לפני הכל, וכל המועדון רוצה להביא תואר ולשמח את האוהדים ועוד הרבה אנשים. אנחנו מקווים מחר לעשות משהו יפה. היה לנו ניצחון מאוד חשוב נגד הפועל חיפה וזה יכול להיות שבוע חשוב מאוד בעונה הזו".

      רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
      קוזו'ך וברדה. צמד המאמנים/ניב אהרונסון
      עומרי גנדלמן מכבי נתניה מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
      "שבוע חשוב בעונה הזו". גנדלמן/ניב אהרונסון

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 8830

      הפועל באר שבע רוצה לזכות במפעל בפעם הרביעית בתולדותיה ולראשונה מאז 2016/17, מאז הפסידה במשחקי הגמר למכבי תל אביב ולמכבי חיפה בעונה שעברה. לעומתה מכבי נתניה בגביע הטוטו הפסידה בשני משחקי גמר בשנות ה-80, אך בעונת 2004/5 זכתה בגביע הטוטו לליגה הלאומית.

      שתי הקבוצות ייפגשו גם ביום ראשון, הפעם במסגרת הליגה באצטדיון טרנר.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully