וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון השלום אושר, הפועל אום אל פאחם תוכל לארח בביתה

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 15:23

המשחק הראשון באצטדיון המחודש ייערך כבר בסוף השבוע הקרוב, מול בני יהודה. כלפון: "מייחל לכך שהאצטדיון יקבל את אישור הרשויות לקיום משחקים בליגת העל ובתפוסה מלאה. בטוח שהאצטדיון המחודש יהווה סמל לדו הקיום"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.1/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, אושר אצטדיון השלום של הפועל אום אל פאחם, והיא תוכל לארח בו את משחקיה הביתיים החל מהמחזור ה-21 בסוף השבוע הקרוב, מול בני יהודה. יש לציין כי האצטדיון אושר רק עד 3,000 אוהדים, וכרגע הוא מאושר אך ורק לליגה הלאומית.

"ברכות לקבוצת הפועל אום אל פאחם ואוהדיה על אישור האצטדיון המחודש", אמר יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון. "צוות המנהלת ליווה את אנשי הקבוצה בהכנות לאצטדיון, על מנת שאוהדי הקבוצה ואוהדי הכדורגל יוכלו להנות מחוויית הצפיה ומאצטדיון משודרג בעיר אום אל פאחם".

כלפון הוסיף ואמר: "אני בטוח שבקרוב אנשי הקבוצה ישלימו את הדרישות הנוספות ומייחל לכך שהאצטדיון יקבל את אישור הרשויות לקיום משחקים בליגת העל ובתפוסה מלאה. כפי שכבר נוכחנו לדעת, הכדורגל מהווה גשר של שלום ואני בטוח שהאצטדיון המחודש יהווה סמל לדו הקיום. אני מאחל הצלחה רבה לקבוצת הפועל אום אל פאחם בביתה המחודש ושמח על מתקן חדיש נוסף שמצטרף לכדורגל המקצועני בישראל".

הערב תתארח הפועל אום אל פאחם אצל הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-20 בלאומית. היא רחוקה ארבע נקודות בלבד ממכבי פתח תקוה במקום השני המוביל לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully