וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיליונים רצו שניכשל. עכשיו הם בעדנו": נאום המוטיבציה של אלון חזן

17.1.2023 / 12:35

התדרוך של מאמן הנבחרת לפני המשחק המכריע מול אלבניה נחשף: "יש לכם צ'אנס לשמח את המדינה". החלה מכירת הכרטיסים למוקדמות היורו

נאום המוטיבציה של אלון חזן לשחקני נבחרת ישראל לפני המשחק מול אלבניה/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

ההכנות של נבחרת ישראל לקמפיין מוקדמות יורו 2024 החלו. היום (שלישי) החלה מכירת הכרטיסים והמנויים למשחקי הנבחרת, שתתמודד בבית 9 לצד שוויץ, רומניה, קוסובו, בלארוס ואנדורה. בהתאחדות מקווים למלא את היציעים במשחקים, אחרי שבשנה האחרונה נרשמה התעוררות מחודשת בקרב חובבי הכדורגל בישראל בכל הקשור למשחקי הנבחרות. בין היתר, מציעה ההתאחדות מנוי לארבעה משחקי בית, שמקנה משחק חמישי בחינם.

ישראל תפתח את הקמפיין במשחק ביתי נגד קוסובו ב-25 במרץ, וכעבור שלושה ימים תתארח אצל שוויץ.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
מצפים גם הפעם ליציעים מלאים. חזן ובניון/ברני ארדוב

לקראת פתיחת הקמפיין, פרסמה ההתאחדות תיעוד מהתדרוך של מאמן הנבחרת אלון חזן לשחקנים לפני המשחק הגורלי מול אלבניה בליגת האומות (הסרטון המלא בנגן למעלה). כזכור, ישראל ניצחה 1:2 במשחק שהתקיים בספטמבר האחרון, והבטיחה כרטיס לפלייאוף העלייה ליורו.

"אני חייב להגיד לכם משהו. בגלל שהמשחק כל כך חשוב, מתקשרים אלי כל כך הרבה אנשים ואומרים לי מה להגיד לכם. 'תטריף אותם', 'תדליק אותם'. אם אני כמאמן ואנחנו כצוות צריכים להדליק את השחקנים לפני כזה משחק, מוטב שלא נלך", נשמע חזן אומר. "יותר חשוב לי ששחקנים ייצאו מהחדר הזה עם הבנה, לא משהו טקטי, כי את זה הייתם צריכים להבין מזמן. להבין איפה אנחנו, לקראת מה אנחנו הולכים. כשנבין מה עומד בפנינו, נדע לעשות את זה. כשנבין כמה עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה, אנחנו נעבוד יותר קשה כדי לשמור עליו. כשנבין שבזמן שיושב פה עכשיו צוות של 50 איש, יושבים מיליונים שמחכים במדינה שרק מחכים שתצא השבת כדי לראות אתכם. 30 אלף איש באו כדי לראות אתכם. אמרנו שאנחנו רוצים את הקהל איתנו, והוא עושה את שלו. השאלה אם אנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי לרצות את הקהל, כי הוא רוצה דבר אחד. קהל של נבחרת רוצה להרגיש שהשחקנים שעולים על כר הדשא, מבינים שהם מייצגים משהו, שהם מביאים לב גדול, לב ענק. אמרתי לכם, זו לא קלישאה - אין להרבה אנשים בחיים את ההזדמנות או את הרגע לגרום לכל כך הרבה אנשים להיות מאושרים ולהיות עם נחת. אין! תסתכלו לשמיים, תראו אותם מחייכים. אני יודע כמה מיליונים בארץ יושבים היום בבית ולאורך שנים אמרו שהם רוצים שניכשל. אבל היום אני יודע שמיליונים מתים לשמוח איתנו. מתים שתגמרו את המשחק ותתנו להם לחייך. כשתבינו את זה, אנחנו נשב בצד ונסתכל עליכם רק משחקים. לא נצטרך להגיד מילה. רק כשתבינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully