וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדאללה ג'אבר חתם בריינה, סמביניה ובואטנג יחמיצו את בית"ר

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 11:39

המגן השמאלי ששיתף עם סילבס פעולה בסכנין יחזק את העולה החדשה, שלא מצליחה למצוא רכש נוסף ובשל כך גם לא ממהרת לשחרר שחקנים. הבלם והקשר ייעדרו עקב הרחקות, שלומי אזולאי אמור לחזור להרכב

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה 0:3/ספורט 1

מכבי בני ריינה, ששקועה עמוק במקום האחרון בטבלה ונמצאת במשבר גדול, הודיעה הבוקר (שלישי) על צירופו של המגן השמאלי, עבדאללה ג'אבר, שהגיע מבני סכנין וחתם על חוזה עד סוף העונה הנוכחית. מאמן בני ריינה שרון מימר מכיר את ג'אבר, עוד מהקדנציה הקודמת בה אימן בסכנין והחליט על הבאתו כעת.

בריינה משוועים לצרף שחקני חיזוק נוספים עד סגירת החלון בעוד פחות משבועיים, אך נכון לעכשיו בצוות המקצועי ובהנהלת המועדון מתקשים מאוד במציאת שחקנים, זרים או ישראלים, שיהיו מוכנים להגיע לקבוצה. בצוות המקצועי מחפשים קשר וחלוץ זר ובמקביל שמו של רועי שוקרני מסכנין עדיין נמצא על הפרק, אולם עדיין לא חלה התקדמות בעניינו. בשל הקושי בהחתמת שחקנים חדשים, הוקפאו בשלב זה גם שחרורי השחקנים שהיו אמורים לעבור לקבוצות אחרות, דוגמת אוסמה חלאיילה, שכבר סיכם עקרונית את תנאיו במ.ס.אשדוד, אך מבוקש מאוד גם בבני סכנין ובסקציה נס ציונה, שמחפשות להחתים חלוצים ישראלים.

שחקן מכבי בני ריינה עבדאללה ג'אבר. האתר הרשמי של מכבי בני ריינה, אתר רשמי
ברוך הבא. ג'אבר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי בני ריינה

ביום שבת תארח בני ריינה את בית"ר ירושלים, במשחק שהוגדר כ"קריטי לניצחון", בעקבות המשבר בו נמצאת הקבוצה. מימר ייאלץ להסתדר ללא שני שחקנים משמעותיים מאוד, הבלם סמביניה, שהורחק במשחק ההפסד לאשדוד, וכן הקשר ריצ'רד בואטנג, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מי שצפוי לחזור לסגל וככל הנראה גם יפתח בהרכב הוא החלוץ שלומי אזולאי, שקיבל מנוחה מוחלטת במשחק נגד אשדוד והחלים ממתיחה בשריר.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully