וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק סוף סוף יגיע? במכבי תל אביב מבטיחים ש"יש כיוונים מעניינים"

17.1.2023 / 7:15

הצהובים צופים התפתחויות בימים הקרובים בגזרת המחליף לפויתרס. ג'ייק כהן על הניצחון על הרצליה: "עדיין חסרה לנו עקביות"

מכבי תל אביב העפילה אמש (שני) לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון נוח 89:105 על בני הרצליה ברבע הגמר בהיכל מנורה. הצהובים יפגשו בחצי הגמר שייערך ב-12 או ב-13 בפברואר, את עירוני נס ציונה. נכון לעכשיו המשחק מתוכנן להיערך באולם בחולון, אבל עדיין ייתכנו שינויים.

אחרי שכבר הפסידו להרצליה בליגה והודחו על ידה בחצי גמר הפלייאוף אשתקד, הגיעו הצהובים חדים מאוד למשחק, לפחות בצד ההתקפי, קלעו 87 נקודות בשלושת הרבעים הראשונים, והכריעו את המשחק בזכות רבע שני הגנתי בו פתחו יתרון דו ספרתי.

עודד קטש ניצל את ההתמודדות כדי לחלק דקות משחק, כשמלבד לורנזו בראון אף שחקן לא משחק מעל 20 דקות, וחוץ מג'יילן אדאמס (12 דקות) ותומר אגמון הצעיר, אף שחקן לא משחק פחות מ-15 דקות. בראון ורפי מנקו הובילו את קלעי הקבוצה עם 17 נקודות, ג'ייק כהן היה מצוין עם 15 נקודות.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
חלוקת דקות מאוזנת. קטש/דני מרון

"הגביע הוא חיה אחרת. רצינו להיות בטוחים שאנחנו מתחילים ברגל ימין, אני חושב שהיו חלקים במשחק שהיינו חסרים עקביות בשני צידי המגרש, אבל באופן כללי שיחקנו טוב מאוד התקפית עם כדורסל יפה מאוד. אני מקווה שנוכל לבנות על זה לקראת ההמשך", סיכם ג'ייק כהן.

הקבוצה צפויה להודיע בימים הקרובים לג'יילן אדאמס על המשך דרכו בקבוצה, ובמקביל במועדון ממשיכים בבחינה של שוק השחקנים על מנת לצרף שחקן פנים במקומו של אלכס פויתרס שנפצע לפני יותר מחודש וגמר את העונה. "מאמינים שבימים הקרובים יהיו התפתחויות חיוביות. יש כמה כיוונים מעניינים", סיפר אחד מאנשי הקבוצה במשחק אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully